اساتید دانشگاه صربستان از واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند

هیاتی متشکل از روسای و اساتید برخی از دانشگاه های کشور صربستان از بخش های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، به ابتکار سازمان تبلیغات اسلامی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در صربستان، هیات دانشگاهی صربستان که متشکل از دکتر اسلوبودان پایوویچ رییس دانشگاه جان نزبیت، دکتر ایوانا ژیوانچویچ سکوروش رییس دانشکده فلسفه دانشگاه نووی ساد، دکتر پردراگ پوزوویچ رییس دانشکده الهیات دانشگاه بلگراد، دکتر ولادان تاتالوویچ استاد الهیات، دکتر نبویشا آرسنیویچ رئیس دانشگاه دولتی کراگویواتس و دکتر تاتیانا ولینزار استادیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه گراگویواتس با هدف گسترش همکاری های علمی و دانشگاهی به جمهوری اسلامی ایران سفر و از چند دانشگاه از جمله واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند.

این هیات با معاون برنامه ریز و دانش بنیان، ریاست دانشکده الهیات و فلسفه و مدیر کل امور بین الملل واحد علوم و تحقیقات ملاقات کرده و طرفین با ارئه اطلاعاتی درباره امکانات و توانانمندی های دانشگاهی، تمایل خودبه همکاری را اعلام کردند. این هیات سپس از تاسیسات واحد از جمله ازمایشگاه رازی بازدید و امکانات و توانمندی های این واحد را ستود.

20101

کد خبر: 677426

وب گردی

وب گردی