سورپرایز برانکو برای هواداران در دربی 83!

صدف خالقی- جمعه(26 شهریور) ساعت 17:00 دیدار حساس پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان جمعه(26 شهریور) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

روزهاست درباره ترکیب های دو تیم حدس و گمان های زیادی زده می شود. به احتمال زیاد هر دو تیم با ترکیب هفته پنجم خود به میدان می روند گرچه نتوانستند نتیجه خوبی در این هفته کسب کنند اما هردو تیمی منسجم و آماده داشتند. البته در اردوی سرخپوشان تهرانی یکی دو شبهه وجود دارد.

رامین رضاییان بازیکن ملی پوش پرسپولیس و البته جنجالی این روز های سرخ پوشان که از هفته قبل به این تیم اضافه شد یکی از گمراه کننده ترین بازیکنان ممکن است. رضاییان در دو بازی تیم ملی عملکرد خوبی داشت و نشان داد آماده به میدان رفتن است. البته او در بازی برابر تراکتور به میدان نرفت اما این احتمال وجود دارد که او با انگیزه فروانش و به خاطر جبران اشتباهات سورپرایز برانکو برای این دیدار حساس باشد.

همه این افکار در ذهن پروفسور سرخ هاست و تنها او می تواند پاسخ سوالات هواداران را بدهد. باید دید او روی دیسیپلین خود باقی می ماند و همچنان او را روی نیمکت می نشاند یا نه! البته می تواند جذبه خود را حفظ کند و حداقل رضاییان را از ابتدا در میدان نگذارد؛ شاید هم پا روی اصول خود بگذارد و برای فرستادن یک پرسپولیس قوی تر و هجومی تر، رضاییان را از ابتدا در بین بازیکنان اصلی اش قرار دهد.

این بودن یا نبودن رضاییان حسابی اردوی استقلال و ذهن علیرضا منصوریان و کادر فنی آبی پوشان را درگیر خود کرده است. گرچه گفتنی است این استرس و ذهن مشغولی به هواداران پرسپولیس هم رسیده است.

ترکیب استقلال در هفته پنجم: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، مجید حسینی، فرشید باقری، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی.

ترکیب پرسپولیس در هفته پنجم: علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى، کمال کامیابى نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، مهدى طارمى و على علیپور

602/604

کد خبر: 677431

وب گردی

وب گردی