امکان دسترسی دانشگاهیان واحد اردبیل به سایت سیویلیکا فراهم شد

با پیگیری های اداره امور پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل کاربران اینترنتی ان واحد می توانند از سایت سیویلیکا (ناشر تخصصی کنفرانس های کشور) به صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش ایسکانیوز، رییس اداره پژوهشی واحد اردبیل با بیان مطلب فوق افزود: با پیگیری های زیاد و تبادل نظر با مدیریت سایت سیویلیکا (ناشر تخصصی کنفرانسهای کشور) در خصوص دسترسی کاربران اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، موفق به دریافت موافقت به دسترسی آزمایشی به مدت دو ماه از تاریخ 21 شهریور 95 لغایت 21 آبان 95 شده ایم.

جعفر عظیمی بیان کرد: در این مدت کلیه کاربران دانشگاه می توانند مقالات مورد نیاز خود را از بین 510 هزار مقاله همایش ها و مجلات ISI نمایه شده در این سایت به صورت رایگان با محدودیت دو مقاله در 24 ساعت دریافت دارند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با اخذ مجوز از سازمان مرکزی پس از سپری شدن دسترسی آزمایشی، آن را به دسترسی دائمی تبدیل کنیم که در این صورت تمامی محدودیت ها حذف خواهد شد.

عظیمی بیان کرد: این اقدام در پی کنکاش در سایت مذکور بود که متوجه شدیم تعداد 2000 مقاله به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در این سایت نمایه شده که تا به حال از این مقالات برای دانشگاه امتیازی دریافت نشده است.

او اضافه کرد: با دریافت این مقالات خواهیم توانست حدود 3000 امتیاز به امتیاز فضلی دانشگاه اضافه کنیم.

20101

کد خبر: 677455

وب گردی

وب گردی