په په: زیدان و مورینیو دو شخصیت کاملا متضاد هستند

په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید یکی از بازیکنانی بود که در سال آخر حضور مورینیو در رئال با وی به مشکل برخورد کرده بود.

به گزارش ایسکانیوز، مورینیو از 2010 تا 2013 در رئال مادرید حضور داشت اما فصل آخر آقای خاص در رئال پر بود از حاشیه های مختلف و در نهایت سبب شد رئال فصل را بدون جام تمام کند. په په یکی از قربانیان اختلافات داخلی در رختکن رئال بود و مورینیو در اواخر فصل 2012-2013، واران را به وی ترجیح می داد.

په په در مصاحبه با کادنا سر به مقایسه زیدان و مورینیو پرداخت و گفت: در مورد دو شخصیت کاملا متضاد از هم صحبت می کنیم. یکی خوب و یکی هم بد(می خندد).

مورینیو تجربه بالایی در فوتبال دارد و تیم های بزرگی را هدایت کرده است اما زیدان کار خود را از نیمه دوم فصل گذشته شروع کرد. از لحاظ تجربه، مورینیو مطمئنا بالاتر از زیدان قرار می گیرد اما زیدان خودش فوتبالیست بوده و بازیکنانش را بهتر از مورینیو درک می کند.

او می داند بازیکنش چگونه فکر می کند و نقطه اطمینان بخش ما در سالی است که اجازه خرید بازیکن نخواهیم داشت. او امسال نیز به همه بازیکنان رئال، اعتماد به نفس خاصی داده است.

در سال آخر حضور مورینیو به نظر می رسید که خیلی ها از رئال متنفر شده اند و نباید اینگونه می شد. رئال از محبوب ترین تیم های دنیاست اما این خصیصه با مورینیو در حال از دست رفتن بود. حتی بخش زیادی از هواداران ما نیز دل خوشی از مورینیو نداشتند. خدا را شکر که آن سال ها خیلی زود سپری شدند و حالا آرامش به رئال بازگشته است.

604/602

کد خبر: 677505

وب گردی

وب گردی