محاکمه پسری که مادرش را به قتل رساند/می خواستم  او را خفه کنم اما چاقو به شاهرگش خورد

 پسر جوان که 8 سال قبل و در جریان مشاجره شدید، مادرش را به قتل رسانده بود صبح دیروز درشعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اسلامی محاکمه شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، براساس اوراق پرونده، صبح بیست و پنجم خرداد سال 87 جسد زن جوانی که با ضربات چاقو ازپا درآمده بود درخانه‌اش واقع درغرب تهران کشف شد.درپی اعلام این خبربه بازپرس کشیک قتل، تیم جنایی برای انجام تحقیقات در محل جنایت حاضر شدند.پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد مقتول برای شناسایی و تشخیص علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.درادامه نیز تحقیقات تخصصی برای کشف راز این جنایت هولناک آغازشد، اما چند روز بعد پسر جوان مقتول با مراجعه به کلانتری منطقه به قتل مادرش اعتراف کرد.
محمدرضا- 21 ساله- با اعتراف صریح به جنایت گفت: «چند سال قبل پدر و مادرم از هم جدا شدند. از زمانی که متوجه شدم مادرم روابط مشکوکی دارد تصمیم به قتلش گرفتم تا اینکه سرانجام نقشه‌ام را عملی کردم. قصد داشتم او را خفه کنم اما درجریان درگیری با او، چاقو به شاهرگش خورد و کشته شد. وقتی مادرم غرق در خون روی زمین افتاد از ترس به چالوس فرار کردم اما عذاب وجدان یک لحظه هم رهایم نمی‌کرد به همین خاطر تصمیم گرفتم خودم را به پلیس معرفی کنم.»

پس از این اعتراف، پرونده با صدورکیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.جلسه رسیدگی به پرونده متهم جوان، دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری برگزار شد.وی ضمن ابراز ندامت شدید به خاطرقتل مادرش از اولیای دم درخواست بخشش کرد.درادامه جلسه رسیدگی به پرونده باتوجه به اینکه اولیای دم از قصاص گذشتند، قاضی با توجه به حسن رفتار این پسر پشیمان در زندان و رضایت اولیای دم اعلام کرد بزودی رأی دادگاه درباره این پرونده صادرخواهد شد.

20106

کد خبر: 677551

وب گردی

وب گردی