رونمایی از بزرگترین فرش گل دائمی ایران

در پنجمین نمایشگاه گل و گیاه شهر کرج، از بزرگترین فرش گل دائمی ایران رونمایی شده است. تصاویر زیر گوشه‌هایی از این نمایشگاه را نشان می‌دهد:


به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، شهروندان کرجی در پنجمین نمایشگاه گل و گیاه این شهرستان نظاره‌گر بزرگترین فرش گل دائمی کشور هستند.

پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج یکشنبه 21 شهریور آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که در فضای ۵.۵ هکتاری برپا شده است علاوه بر گل‌های دائمی، ۳۰۰ هزار گل فصلی نیز کاشته شده که در این فصل قابل مشاهده نیست و با تلاش باغبانان به ثمر خواهد نشست.

به گفتۀ محمدرضا زین العابدین، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج، پیازهای گل لاله برای برگزاری جشنوارۀ لاله‌ها که هر ساله در فروردین برگزار می‌شود، خریداری شده تا همانند سال‌های گذشته این جشنواره در معرض دید شهروندان کرجی قرار بگیرد.

شهرستان کرج با برخورداری از آب و هوای مناسب، در بخش گل و گیاه و تولید محصولات کشاورزی و باغی جایگاه ویژه‌ای در ایران به خود اختصاص داده است.

پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج واقع در پارک شهید چمران تا 25 شهریور همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب میزبان علاقمندان است.

کد خبر: 677584

وب گردی

وب گردی