تغییر کابینه دولت بر رأی آوری روحانی در انتخابات ریاست جمهوری96 تاثیری ندارد

عضو خانه کارگر گفت:در مدت کوتاهی که به عمر دولت یازدهم باقی مانده دیگر تغییر در کابینه تأثیری در رأی آوری روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 ندارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسن صادقی، درخصوص تغییر کابینه دولت یازدهم و تأثیر آن در روند پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری96، گفت: در مدت کوتاهی که به عمر دولت یازدهم باقی مانده دیگر تغییر در کابینه تأثیری در رأی آوری روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 ندارد و اگر قرار بود تغیری صورت گیرد در سال های گذشته باید انجام می‌گرفت.

وی در ادامه افزود: تغییر باید در بخش‌های مدیریتی و در درون دولت صورت می‌گرفت و تغییر وزرا نتیجه‌ای نخواهد داشت.

صادقی تصریح کرد: وزرای دولت یازدهم سه سالی است که روی کار هستند و دیگر تغییر آنها فایده‌ای ندارد و نباید بدنه اجرایی را تغییر داد، اما بخش‌هایی که مربوط به اقتصاد و سرمایه گذاری است باید تغییراتی برای پیشبرد صورت می‌گرفت.

عضو خانه کارگر اظهار داشت: باید مدیرانی قوی و کارآمد برسر کار می‌گذاشتند نه مدیرانی که برای انجام یک امضا ماه‌ها طولش می‌دهند.

وی بیان کرد: روحانی برنامه‌های مختلفی داشت که آنها نیاز به قانون شدن داشتند و برخی از آنها هم نیاز به مصوبه در مجلس اما قطعا اگر این مصوبه ها به مجلس می‌آمدند با ریزش رای همراه بود، زیرا ساختار عملکرد دولت در ظاهر منفی است.

صادقی در پایان خاطر نشان کرد: دولت در این زمینه نیازمند یک بازنگری است و دستگاه اطلاع رسانی دولت باید با تصویری از شرایط خوب گذشته اوضاع را عوض کند.

206/201

کد خبر: 677618

وب گردی

وب گردی