برگزیدگان مسابقه نقاشی «شاهزاده روم» مشخص شدند

برندگان مسابقه نقاشی شاهزاده روم همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حامد جعفری، تهیه کننده انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» از معرفی برندگان مسابقه نقاشی این انیمیشن همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان خبر داد و گفت: جوایز مشخص شده برای کودکان و نوجوانان منتخب این مسابقه ارسال شد.

وی ادامه داد: فراخوان این مسابقه در 3 بخش نقاشی از کاراکتر، پلان و لوکیشن های فیلم برای سه مقطع تحصیلی اول تا سوم ابتدایی، چهارم تا ششم و هفتم تا نهم دبیرستان اعلام شده بود.

رئیس هیئت مدیره گروه «هنرپویا» خاطرنشان کرد: مارال انتظارجو از تهران، مهدی میرجعفری از اراک، زینب علیپور از اصفهان، مژده بهرامی از کرمانشاه، صبا صبور از تهران، فاطمه تاجیک از تهران، حسین مشایخی از تهران، ساینا تیموری از ارومیه، مائده طاهرخانی از تهران، مریم باقری از آران و بیدگل، یکتا زارعی از فارس و الناز فراهانی از زنجان، 12 منتخب این مسابقه نقاشی هستند.

جعفری درباره جوایز این مسابقه گفت: به هریک از کودکان و نوجوانان منتخب مسابقه نقاشی «شاهزاده روم» علاوه بر بسته لوازم التحریر این انیمیشن سینمایی که متناسب با سن آنها انتخاب شده بود، جوایز نقدی و لوح تقدیری از طرف گروه «هنرپویا» اهدا شد.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری توسط گروه «هنرپویا» تولید و پس از کسب لوح تقدیر ویژه از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، سال گذشته با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» در سینماهای کشور اکران شد و با استقبال خوب خانواده ها توانست با فروش ۵ میلیارد تومانی در گیشه سینماهای ایران، به رتبه سومین فیلم پرمخاطب سال ١٣٩٤ دست یابد.

502502

کد خبر: 677687

وب گردی

وب گردی