افتخار آفرینی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور/اسامی

تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه هشتمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، موفق به کسب رتبه دوم کشوری و مدال نقره در دو حیطه جانبی استدلال بالینی و مدیریت نظام سلامت شدند.

به گزارش ایسکانیوز، همچنین در حیطه اصلی فلسفه در پزشکی موفق به کسب یک مدال برنز شده و 4 تن هز دانشجویان در آزمون های انفرادی موفق به کسب لوح افتخار شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی- اسامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که موفق به کسب افتخارات شدند، به شرح زیر است:

- در حیطه جانبی استدلال بالینی: سید حسن لنگری سرگروه تیم (واحد پزشکی تهران)، علیرضا اسماعیلی، بیان منوچهری و نرجس کهنسال (هر 3 نفر از واحد علوم دارویی) موفق به دریاقت مدال نقره شدند.

- در حیطه جانبی مدیریت نظام سلامت: نفیسه کیهانی بروجنی، سید محمد شیرزادی ، الناز زندی، آتوسا خسروی، شهرزاد الوندیان (هر 5 نفر از واحد نجف آباد) نیز مدال نقره کسب کردند.

- در حیطه اصلی فلسفه در پزشکی: نازنین کریمی دستگردی از واحد علوم دارویی مدال برنز دریافت کرد.

- همچنین در حیطه استدلال بالینی: سید حسن لنگری از واحد پزشکی تهران و سید اصلان عاملی از واحد تنکابن، در حیطه تفکر علمی در علوم پایه: محمدرضا مسلمی از واحد تنکابن و در حیطه فلسفه در پزشکی، مهشید صحفی از واحد اصفهان (خوراسگان) به عنوان نفرات قابل تقدیر در آزمون های انفرادی معرفی شدند.

دکتر مهسا هادی پور جهرمی، رئیس اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان علوم پزشکی ضمن تبریک به دانشجویان موفق در این دوره از المپیاد بیان داشت: دریافت لوح تقدیر در آزمون های وزارت بهداشت بسیار نزدیک به مدال است و تلاش این دانشجویان قابل تقدیر است.

وی افزود: تیم دوم دانشگاه آزاد اسلامی در حیطه فلسفه توانست در میان تیمهایی باشد که از مرحله انفرادی به مرحله تیمی راه یافتند. راهیابی از آزمون های انفرادی به آزمون های تیمی از موفقیتهای در خور توجه قلمداد میگردد. این تیم شامل : نازنین کریمی دستگردی (واحد علوم دارویی)، فاطمه قره داغی (واحد پرشکی شاهرود) و سمیه اسکینی (واحد دندانپزشکی تهران) است.

20101
کد خبر: 677691

وب گردی

وب گردی