عابدینی: برای گرفتن پاداش به المپیک نرفتم/ حمایت های دکتر میرزاده و دادگان موفقیت ها را می سازد

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: من  به مسابقات می روم تا دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم و برای پاداش به میدان نمی روم.  

مجتبی عابدینی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص عملی نشدن پرداخت پاداش خود از سوی وزارت ورزش و جوانان گفت: من یک ورزشکار حرفه ای هستم و برای گرفتن پاداش به مسابقات نمی روم و در واقع با جایگاهی که دارم در خدمت مردم عزیز کشورم هستم. یک ورزشکار صرفا اگر برای گرفتن پاداش به مسابقات برود که دیگر دلش با مردمش نیست. من در ریو خیلی تلاش کردم تا دل مردم ایران را شاد کنم اما نگذاشتند که به خواسته ام برسم. هیچ یک از ورزشکاران ، وزارت ورزش را مجبور به پرداخت پاداش نکرده اند و این مسئولان بودند که اعلام کردند به مدل آوران و افتخار آفرینان پاداش خواهیم داد.
وی افزود: در حال حاضر هم من از این که چرا به من پاداش نداده اند ناراحت نیستم و تمرینات خودم را برای کسب مدال های رنگارنگ در تورنمت های مختلف انجام می دهم. تنها می توانم بگویم که ورزش من منوط به پاداش وزارت نیست.
شمشیرباز تیم ملی درباره برنامه های آینده اش اظهار داشت: بعد از المپیک ریو در استراحت هستیم و از ماه آینده اردو های تیم ملی آغاز خواهد شد و شمشیربازان خود را برای مسابقات آسیایی اندونزی آماده خواهند کرد. شرایط در تیم ملی خوب است و امیدوارم بتوانیم در مسابقات آسیایی خوش بدرخشیم.
مجتبی عابدینی در خصوص حضورش در تیم لیگ برتری دانشگاه آزاد گفت: در تیم دانشگاه آزاد اسلامی می مانم و با قدرت هرچه تمام تر در این تیم به کارم ادامه خواهم داد. امیدوارم بتوانیم با دانشگاه آزاد در این دوره از رقابت های لیگ برتر قهرمان شویم.
شمشیر باز تیم دانشگاه آزاد گفت: موفقیت های تیم با حمایت های دکتر دادگان به دست می آید. در واقع حمایت های مسئولان باشگاه و شخص دکتر دادگان روحیه شمشیربازان را افزایش می دهد. حمایت های دکتر میرزاده از ورزشکاران نیز قابل تقدیر است. قطعا همه ورزشکاران جواب این همه حمایت و محبت این دو بزرگوار را با نتایج خوب خود خواهند داد.

605/602

کد خبر: 677719

وب گردی

وب گردی