مارسلو: رونالدو بهترین فوتبالیست جهان است/ دفاع از عنوان قهرمانی سخت است

مدافع برزیلی رئال مادرید قبل از اولین دیدار تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سعی کرد به گلزن اول تیمشان روحیه بدهد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از بلیچر اسپورت، رئال مادرید در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) در خانه به دیدار اسپورتینگ لیسبون می رود. کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید که بعد از مصدومیت در دیدار نهایی یورو 2016، نزدیک به دو ماه غایب بود در بازی برابر اوساسونا برای تیمش به میدان رفت و توانست گلزنی کند. او امشب در بازی برابر تیم سابق خود یعنی اسپورتینگ به میدان خواهد رفت.

مارسلو پیش از دیدار تیمش برابر اسپورتینگ گفت: همه دوست دارند درباره رونالدو صحبت کنند. او بدون شک بهترین بازیکن جهان است. هر روز او را در تمرینات می‌بینم و می توانم به صراحت بگویم رونالدو بهترین بازیکن جهان است. او به خوبی خودش را اثبات کرده است و بهترین بازیکن تیم ما محسوب می شود. رونالدو هیچوقت دست از تلاش کردن بر نمی‌دارد. به نظرم او هنوز جوان است و هنوز خیلی چیزها مانده است تا درباره رونالدو ببینیم.

از زمانی که لیگ قهرمانان اروپا به جای جام قهرمانی اروپا معرفی شده است، هیچ تیمی نتوانسته از قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع کند. با این حال مارسلو امیدوار است امسال رئال مادرید بتواند این طلسم را بشکند.

مارسلو ادامه داد: تازه در ابتدای راه هستیم و خیلی راه مانده است تا به مراحل نهایی لیگ قهرمانان برسیم ولی قطعا هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی ماست. این کار سختی است. هنوز به قهرمانی در لیگ قهرمانان نرسیدیم ولی در مسیر درستی قرار داریم. مادرید در کنار تیم های دیگر شانس قهرمانی در اروپا را دارد. کاملا می دانیم هیچ تیمی نتوانسته است دو بار پیاپی لیگ قهرمانان را فتح کند. امیدوارم اولین تیمی باشیم که به این مهم می‌رسیم.

605/602

کد خبر: 677732

وب گردی

وب گردی