خداکرم: فرکی قصد دارد با سایپاهت تریک کند

مربی گسترش فولاد تبریز گفت: از حسین فرکی تشکر می کنم که با ما تماس گرفتند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند.

به گزارش ایسکانیوز، بهمن خداکرم در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: پیش از اینکه بخواهم صحبت هایم را شروع کنم از حسین فرکی تشکر می کنم که با ما تماس گرفتند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند. باشگاه ما همیشه در این مورد پیشقدم بوده است.

وی افزود: فردا مقابل سایپایی بازی داریم که خط حمله خوبی دارد و آنها را به خوبی آنالیز کرده ایم. فکرهای خاصی برای این موضوع کرده ایم. امیدوارم بازیکنان به آنها عمل کنند. می خواهیم دروازه خود را بسته نگه داریم. همچنین شرایط خط دفاع سایپا را آنالیز کرده ایم و امیدوارم خط حمله ما بتواند روز خوبی را سپری کند. بازی سختی است اما امیدوارم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مربی گسترش فولاد درباره تقابل با تیم حسین فرکی اذعان داشت: شادابی و سرعت در فوتبال مهم است و تیم های آقای فرکی هم همیشه خوب و جاندار بازی می کنند. ایشان با دو تیم مختلف قهرمان لیگ ایران شده است و می خواهند هت تریک کنند. ما هم می دانیم که فردا روز سختی را خواهیم داشت و باید دقت لازم را داشته باشیم تا اشکالی در کار ما به وجود نیاید.

خداکرم در پایان درباره محرومین و مصدومین تیمش گفت: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و فراز کمالوند هم به دلیل پرواز تیم نتوانست خودش را به نشست خبری برساند.

604/602

کد خبر: 677733

وب گردی

وب گردی