قلعه نویی: کاری به دربی ندارم/ بازی با ذوب آهن همیشه پرگل بوده است

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: خودم و خانواده ام دو سال خیلی خوب را در اصفهان گذراندیم.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ضمن تبریک عید غدیر خم، لازم می دانم از دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان تشکر کنم. خودم و خانواده ام دو سال خیلی خوب را در اصفهان گذراندیم. با توجه به اینکه آن زمان ورزشگاه نقش جهان آماده نبود ما بازی های خود را در فولادشهر برگزار می کردیم و احساس غربت نمی کردیم.

وی افزود: بازی های تراکتور و ذوب آهن همیشه بازی های خوب و پرگلی بوده است. فردا یک بازی سخت داریم. ذوب آهن مدیرعاملی خوب همچون آذری دارد و کادر فنی و بازیکنان کاربلدی در اختیار دارد. کار در برابر این نفرات سخت است اما ما هم تراکتورسازی هستیم و تلاش می کنیم که نتیجه بگیریم. روز به روز بهتر می شویم البته تعطیلات لیگ برای ما و همه تیم ها مثل سکته است. ما در این سه روز روی ذوب آهن کار کرده ایم. آنها در ضد حمله خطرناکند و به سرعت تبدیل به حمله می شوند. در بازی قبل هم به نظر من حق من برد بود. اما امیدواریم در این بازی به هدف مان که کسب سه امتیاز است برسیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره حضور خود در تیم های بزرگ تهران، تبریز و اصفهان گفت: هرجایی که اسم بردید برای من خاطرات خوبی را زنده می کند. اگر آدم با شرافت کار کند برایش فرق نمی کند در کجا کار می کند. امسال سال خوبی است که آرامش داریم و مدیرعامل خوبی بالای سر تیم است. مردم هم پشت ما هستند و فقط ورزشگاه یادگار امام را کم داریم تا مملو از تماشاگر شود. در زندگی همه ما فراز و نشیب است. در اصفهان خاطرات خوبی داشتم اما نگذاشتند در جام باشگاه های آسیا کارمان تکمیل شود. امیدوارم با تیم تراکتور سهمیه آسیا و در ادامه پروژه خود در تبریز موفق باشیم. ما در تبریز این پتانسیل را داریم. در همه تیم هایی که بوده ایم فراز و نشیب بوده است اما هدف ما خدمت کردن بوده است.

قلعه نویی درباره شرایط سکوهای تراکتورسازی و تشویق تونی در ابتدای ورود وی به تبریز بیان داشت: اعتقاد من این است که انسان هر جایی می رود اگر قصدش خدمت باشد مردم متوجه می شوند. من آمدم که در همه جا اثرگذاری کنم. خوشبختانه در اصفهان اثرگذاری کردم و در تبریز هم همین طور بوده است. این خیلی مهم است که هرجا می رویی اثرگذار باشی. این کار را ما بعد از چند هفته در تبریز انجام دادیم. تیمی که یازدهم بود را چهارم کردیم که آن هم با بدشانسی بود. اگر در بازی با پدیده و سیاه جامگان بیشتر تمرکز داشتیم مقام بهتری کسب می کردیم.

وی افزود: من از سال های گذشته از تراکتورسازی طلب زیادی داشتم ولی هرگز بیان نکردم و سعی کردم کارم را انجام دادم. به خاطر مردم آذربایجان سفید امضا کردم. به خاطر مردم تبریز دوست داشتم آنجا بمانم. مردم هم این ها را تشخیص می دهند و به من و تیم محبت می کنند. امیدوارم آخر کار شرمنده مردم نشویم. امیدوارم یک بازی خوب را داشته باشیم و با یک بازی قشنگ نتیجه را به سود خود کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط لیگ بیان داشت: وقتی لیگی دو روز بازی دارد و بعد تعطیل می شود به صورت باری به هر جهت است و نمیتوان درباره مسائل فنی در این باره صحبت کرد.

قلعه نویی در پایان در پاسخ به کاپ درباره دربی و تاثیر این بازی در صدرنشینی تراکتورسازی گفت: فکر می کنم زود است بگوییم کدام تیم ها رقیب ما هستند و برای قهرمانی می جنگند. ما کاری به نتایج دیگر بازی ها نداریم. سعی می کنیم خودمان نتیجه بگیریم و بقیه هر نتیجه ای بگیرند ما نه پیگیری می کنیم و نه دنبال می کنیم.

603/602

کد خبر: 677766

وب گردی

وب گردی