مشکلات iOS 10 روی برخی از آیفون‌ها و آیپدها را چطور برطرف کنیم؟

هنوز زمان زیادی از عرضه‌ی iOS 10 نمی‌گذرد که برخی از کاربران گزارش داده‌اند که برخی از آیفون‌ها و آیپدهایی که به این سیستم عامل آپدیت شده‌اند، مشکلات بزرگی‌ پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجی کالا؛ عده‌ای گزارش‌ داده‌اند که آیفون‌ها در جریان بروزرسانی پیام خطا می‌دهند. در پیغام خطا از کاربران خواسته می‌شود که گوشی را به کامپیوتر متصل کنند. البته بد نیست نگاهی هم به راهنمای نصب iOS 10 روی آیفون و آیپد بیاندازید.

سخنگوی شرکت اپل درباره‌ی این مشکلات گفته: ”برخی از کاربران در زمان بروزرسانی کردن دستگاه خودشان به iOS جدید با مشکل مواجه شده‌اند. این مشکل به سرعت برطرف شد و اکنون کاربران می‌توانند بدون دردسر سیستم عامل گوشی یا تبلت خودشان را ارتقا دهند.”

همچنین شرکت اپل یک راه حل برای برطرف کردن این مشکل هم منتشر کرده است که به شرح زیر است:

- دستگاه را به آیتونز متصل کنید.

- دکمه‌ی Power و Home را به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه‌دارید تا گوشی وارد حالت Recovery Mode شود. در این حالت روی کامپیوتر شما پیغام Restore یا Update ظاهر می‌شود. باید گزینه‌ی Restore را انتخاب کنید. با این کار تمام اطلاعات کاربران از روی گوشی یا تبلت حذف می‌شود.

- زمانی که گوشی دوباره روشن شد، می‌توانید مراحل بروزرسانی را از ابتدا انجام دهید. اگر باز هم در بروزرسانی گوشی مشکل داشتید، مراحل گفته شده را از ابتدا انجام دهید.

اپل گفته اگر با انجام دادن این روش باز هم مشکلی وجود داشت باید با پشتیبانی این شرکت تماس گرفته شود.

20103

کد خبر: 677785

وب گردی

وب گردی