آسمان خراشان از سد کره جنوبی هم گذشتند

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار برابر کره جنوبی با نتیجه قاطع به برتری رسید.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین دیدارش از مرحله دوم فیبا آسیا چلنج برابر کره جنوبی به میدان رفت و با نتیجه 85 بر 47 به برتری رسید و بدون شکست راهی مرحله یک چهارم پایانی شد. ایران در این مرحله با هند رقابت خواهد کرد.
ملی پوشان ایران در غیاب ارسلان کاظمی با ترکیب بهنام یخچالی، سجاد مشایخی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان و حامد حدادی بازی را شروع کردند و با دفاعی فوق العاده حریف خود را تسلیم برنامه های خود کردند. ایران در کوارتر اول کره را ٢٦ بر ٤ شکست داد. کره ای ها تا پنج دقیقه اول بازی امتیازی نداشتند.
با آغاز کوارتر دوم شوت های سه امتیازی کره راه سبد ایران را پیدا کرد و این تیم سعی کرد فاصله امتیازی را با استفاده از اشتباه عای ایران کاهش دهد. دو تیم رقابتی نزدیک داشتند و در نهایت کوارتر دوم ١٧ بر ١٦ به سود کره تمام شد.
با آغاز نیمه دوم دوباره توپ و میدان برای ایران بود. شوت های سه امتیازی در کنار هنرنمایی حامد حدادی در زیر سبد عرصه را بر مهمان تنگ کرده بود و شاگردان باوئرمان دوباره فاصله امتیازی را افزایش دادند. ٥ دقیقه از کوارتر سوم گذشته بود و ایران ٥٥ بر ٢٣ از حریفش پیش بود. برتری ایران در این کوارتر ادامه دار بود و در نهایت نیز ملی پوشان کوارتر سوم را ٢٣ بر ١٠ به سود خود تمام کردند.
دو دقایقه پایانی این کوارتر اشتباه های فردی به شدت حامد حدادی کاپیتان تیم ملی را عصبانی کرد و او در وقت استراحت به شدت ناراحت بود که باوئرمان با حدادی صحبت کرد و سعی داشت کاپیتانش را آرام کند.
کوارتر پایانی هم برای ایران بود و بسکتبالیست ها اجازه کار به حریف کره ای نمی دادند و در طرف مقابل توپ هایشان را یکی پس از دیگری وارد سبد می کردند. ملی پوشان ایران در کوارتر چهارم با اعتماد به نفس بالاتری کار کردند و در نهایت در این مسابقه با نتیجه 85 بر 47 به برتری رسیدند. کوارتر پایانی هم با نتیجه 19 بر 16 به سود ایران تمام شد.

حامد حدادی با 29 امتیاز، 10 ریباند و تاثیرگذاری 32 بهترین بازیکن زمین بود.
تیم ملی ایران جمعه در تالار بسکتبال آزادی واقع در مجموعه پنج سالن به مصاف هند می رود.

605/602

کد خبر: 677804

وب گردی

وب گردی