معصومی: جدایی رسول خادم از کشتی آزاد بهترین تصمیم بود/ همه چیز به تصمیم شورای فنی بستگی دارد

کشتی گیر اسبق وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: انتخاب سرمربی برای تیم ملی کشتی آزاد به تصمیم شورای فنی بستگی دارد.

فردین معصومی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص جدایی رسول خادم از تیم ملی کشتی آزاد گفت: رسول خادم قطعا تیم ملی را رها نخواهد کرد چرا که او خود در فدراسیون هست و به کشتی آزاد هم اشراف کامل دارد. رسول خادم پس از عضویت در فیلا وقت چندانی برای حضور در تمرینات تیم ملی را نخواهد داشت به همین دلیل تصمیم گرفتند تا فرد دیگری به جای او هدایت تیم ملی کشتی آزاد را دردست گیرد.

وی افزود: این تصمیم بهترین تصمیم برای رسول خادم است زیرا تیم ملی و کشتی گیران به حضور سرمربی نیاز دارند و بودن سرمربی بر سر تمرینات یکی از مهم ترین مسائل است و نمی توان راحت از کنار آن عبور کرد. این موضوع برای شرکت در میادین بین المللی از نظر ساختار کشتی نیز حائز اهمیت است.

کشتی گیر اسبق وزن 120 کیلوگرم در خصوص گزینه های اصلی شورای فنی کشتی آزاد اظهار داشت: هم محمد طلایی و هم غلامرضا محمدی از خانواده های کشتی هستند. این دو امتحان خود را پس داده اند. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز منوط به جلسه رسمی شورای فنی کشتی آزاد است.

فردین معصومی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با اتفاقات مثبتی که برای فدراسیون کشتی افتاده است شاهد پیشرفت روزانه کشتی کشورمان باشیم.

605/602

کد خبر: 677827

وب گردی

وب گردی