همایش نکوداشت « پاکبان مهربان » در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه

در راستای برگزاری جشنواره صلح وسلام ( آشتی با طبیعت ) همایش نکوداشت « پاکبان مهربان » با هدف قدرشناسی از زحمات پاکبانان زحمتکش شهر آستانه اشرفیه ، با مشارکت شهرداری ، شورای شهر و به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مظاهر زمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایام عید تا عید، گفت: طبیعت یکی از نعمت های الهی است که خداوند ارزانی انسان نموده تا محیط زیست و زندگی او زیباتر باشد . به همین منظوردر راستای اجرای برنامه های فاخر توسط حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و بخشنامه صلح وسلام ( آشتی با طبیعت)، همایش نکوداشت « پاکبان مهربان » با هدف تجلیل و تقدیر از زحمات پاکبانان زحمتکش شهر آستانه اشرفیه به همت دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم که با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شد از خدمات یکی از بهترین ، بی ادعاترین و پرکارترین اقشار جامعه که زیبایی محیط زندگی و فضای طبیعی زندگی مرهون زحمات این عزیزان است قدرشناسی به عمل می آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه خاطر نشان کرد: باید برای زیباسازی ونظافت محیط زندگی و حفظ مواهب زیست محیطی تلاش کنیم وهمزمان با تقدیر از پاکبانان ، همانند آنان گام عملی در حفظ محیط زیست برداریم که زیبایی و نشاط در محیط باعث نشاط و زیبایی روح و زندگی فردی واجتماعی می گردد .

دکتر زمانی تصریح کرد: بااجرای مراسم ارزشمند فرهنگی بویژه برنامه های صلح وسلام نظیر بزرگداشت روز دریای خزر ، جشنواره مجسمه های شنی ، پرواز بادبادکها ، نقاشی روی شن ، پیاده روی خانوادگی ، حمل پیام زیست محیطی توسط دوچرخه سواران و پاکسازی محیطی و نیز همایش نکوداشت « پاکبان مهربان » موجب شد تا در بین مردم فرهیخته شهر آستانه اشرفیه شور و شوق بسیار زیادی در این ارتباط ایجاد شده و این برنامه ها مورد استقبال بسیاری از مردم واقع شود.

وی در پایان با تقدیر از دکتر میرزاده و تیم مدیریتی ایشان تأکید کرد: دانشگاه آراد اسلامی آستانه اشرفیه ضمن سپاس از مدیریت دانشگاه و معاونت فرهیخته فرهنگی بخاطر تدوین وابلاغ برنامه های فاخر و پشتیبانی و همراهی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، تلاش دارد پیوند بین دانشگاه و مردم را بیشتر و قویتر نماید.

لازم به ذکر است دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه حضور پیدا کرده و طی مراسمی ازچند نفر از پاکبانان شهر تقدیر شد.

20101

کد خبر: 677866

وب گردی

وب گردی