عرضه زودهنگام گلکسی S8؛ سامسونگ از این ترفند استفاده می‌کند؟

کارشناسان و تحلیل‌گران معتقدند شرکت سامسونگ احتمالا تحت فشار قرار دارد تا پرچم‌دار بعدی خود گلکسی S8 را زودتر معرفی کند تا از طریق معرفی این گوشی بتواند برخی از ضرر و زیان‌های مربوط به گلکسی نوت ۷ را جبران کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، کیم سانگ-پیو یکی از تحلیل‌گران در این حوزه است که معتقد است عرضه گلکسی S8 در پایان فصل اول سال آینده میلادی که زمان معمول عرضه پرچم‌دار سری گلکسی S سامسونگ است ممکن است کسب و کار موبایل سامسونگ را در سال ۲۰۱۷ تحت تاثیر قرار دارد و نتایج منفی در بر داشته باشد. او معتقد است راه مقابله با این موضوع عرضه زودهنگام این گوشی است.

به نظر می‌رسد عرضه زود هنگام پرچم‌دار بعدی سامسونگ یکی از معدود راه‌ حال‌هایی است که می‌تواند بار فشار فعلی را از روی این شرکت بر دارد و توجه‌ها را معطوف گوشی جدید کند اما این را هم در نظر بگیرید که عرضه زودهنگام ممکن است بد تعبیر شود و مخاطبان حس کنند این گوشی به سرعت و شتاب‌زده به بازار معرفی شده و ممکن است مشکلات مختلفی داشته باشد.

به هر حال بسیاری گمان می‌کنند هزینه کردن برای تبلیغ یک گوشی جدید کار هوشمندانه‌تری است تا تلاش و هزینه برای کسب اعتبار دوباره برای گلکسی نوت ۷٫

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا موافق عرضه زودهنگام پرچم‌دار بعدی سامسونگ هستید یا فکر می‌کنید این راه حل چندان کمکی به این شرکت نمی‌کند و بهتر است توجه خود را به تبلیغ مجدد برای گلکسی نوت ۷ معطوف کند.

20101

کد خبر: 677870

وب گردی

وب گردی