اعلام زمان اعزام شانزدهمین دوره عتبات دانشجویی

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: شانزدهمین دوره عتبات دانشجویی ، بهمن و اسفند سال جاری و فروردین سال آینده انجام می گیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدرضا فقیهی با اشاره به اشاره به شانزدهمین دوره عتبات دانشجویی گفت: شانزدهمین دوره عتبات دانشجویی، بهمن و اسفند سال جاری و فرودین سال آینده انجام می گیرد و تاریخ ثبت نام این مرحله جدید متعاقبا اعلام خواهد شد.

او درباره پانزدهمین مرحله اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز گفت: این مرحله از اول مرداد سال جاری آغاز شده و تا ۸ آبان ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برای دانشجویانی که به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می شوند وام قرض الحسنه یک میلیون و پانصد هزار تومانی و برای زائرینی که به صورت زمینی اعزام شوند، وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در اختیار زائرین دانشگاهی قرار می گیرد.

او ادامه داد: مهمترین ویژگی کاروان های عتبات دانشگاهیان جوان بودن، اخذ مجوز خروج از کشور توسط ستاد بدون وثیقه دانشجو، یکدست بودن کاروان ها از لحاظ سطح تحصیلات و برنامه های ویژه فرهنگی از قبل، حین و پس از سفر برای زائرین تدارک دیده شده است.

فقیهی افزود: در این دوره ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان به عتبات و عالیات اعزام می شوند.

20103

کد خبر: 678042

وب گردی

وب گردی