آیفون ۷ از مک بوک ایر سریع‌تر است

یکی از مهمترین تغییرات سخت افزاری به وجود آمده در آیفون ۷، وجود تراشه‌ی A10 Fusion روی این تلفن همراه هوشمند بوده است. این تراشه‌ی چهار هسته‌ای آمار خیره کننده‌ای از خودش به جا گذاشته و در حال حاضر قوی‌ترین گوشی دنیا از دیدگاه بنچمارک AnTuTu به حساب می‌آید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجی کالا، آیفون ۷ از مک‌بوک ایر و مک‌پرو سال ۲۰۱۳ قوی‌تر است.

در آزمایش‌های جدیدی که روی تراشه‌ی آیفون ۷ در بنچمارک GeekBench صورت گرفته، باز هم شاید نتایج بسیار خوبی در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بودیم. حتی مشخص شد که قدرت این تراشه از قدرت «مک‌بوک ایر» (MacBook Air) هم بیشتر است.

«جان گروبر» (John Gruber) از سایت MacRumors که این آزمایش را انجام داده، به این موضوع اشاره کرده که امتیاز آیفون ۷ در اجرای برنامه‌های مختلف در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای از مک‌بوک ایر بیشتر بود. البته او گفت که تنها مک‌بوک ایر با پردازنده‌ی Core i7 شرکت اینتل از آیفون ۷ قوی‌تر بود.

پس از منتشر شدن این آمار، مشخص شد که آیفون جدید در حالت تک هسته‌ای از مک‌بوک پرو سال ۲۰۱۳ هم قوی‌تر است. البته نباید انتظار داشته باشیم که آیفون جایگزین لپ‌تاپ و کامپیوترها شود؛ اما این نتایج به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل محصولی بسیار قدرتمند را راهی بازار کرده است.

20103

کد خبر: 678065

وب گردی

وب گردی