برگزاری 90 دوره آموزشی برای 1700 نفر در دانشگاه علامه

مسئول مرکز آموزش فرهنگی دانشگاه علامه از برگزاری 90 دوره آموزشی برای 1700 نفر توسط معاونت فرهنگی این دانشگاه در طول تابستان خبر داد و گفت:مراسم اختتامیه طرح کارگاه‌های تابستان دانشگاه علامه، شنبه 27 شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، اسماعیل سنجری با بیان اینکه مرکز آموزش معاونت فرهنگی دانشگاه علامه درطول تابستان بیش از 90 دوره آموزشی در قالب کارگاه‌ و همایش برگزار کرد،گفت: به طورمیانگین هرماه 30 عنوان دوره آموزشی برگزار شد. تعداد شرکت کنندگان دوره تابستان جمعا 1700 نفر بود که از این تعداد 900 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی و 800 نفر دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و متقاضیان آزاد بودند.

او ادامه داد: حدود دو سال از آغاز فعالیت مرکز آموزش معاونت فرهنگی دانشگاه علامه می‌گذرد و چندین دوره مهارتی در زمینه‌های مختلف از جمله سبک زندگی، هویت ایرانی اسلامی و هنر برای دانشجویان و متقاضیان آزاد به اجرا در آمده است.

مسئول مرکز آموزش فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه طرح کارگاه‌های تابستان این دانشگاه در روز شنبه،27 شهریورماه اظهار کرد: مراسم اختتامیه با حضور مسئولین وزارت علوم، دانشگاه علامه و قوه قضائیه و دانشجویان به منظور ارائه نتایج و دستاوردهای مرکز آموزش، اهداء گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان و تجلیل از استادان منتخب برگزار می‌شود.

20103

کد خبر: 678067

وب گردی

وب گردی