بابک زنجانی از وزارت نفت شکایت کرد/صحبت های وزیر خلاف قانون بود

وکیل مدافع بابک زنجانی با اشاره به شکایت وزارت نفت، گفت: مسئولان نفتی به اتهام نشر اکاذیب از بنده شکایت کردند و این در حالی است که خودشان بارها خلاف قانون صحبت کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر رسول کوهپایه‌زاده از شکایت وزارت نفت علیه خودش خبر داد و گفت: شرکت نفت تحت عنوان اتهامی نشر اکاذیب از بنده شکایت کرده است و و طبق این شکواییه تنها ۵روز برای معرفی فرصت دارم.

وکیل مدافع بابک زنجانی افزود: در احضاریه قید شده است که نتیجه عدم حضور جلب است و این احضاریه ۲۳ شهریور به من ابلاغ شد.

کوهپیایه زاده در توضیح عنوان اتهامی که شرکت نفت به آن اشاره کرده است، افزود: در حالی مسئولان نفت مصاحبه های متعددی داشته اند که بارها بنده تاکید کردم تا زمانی که رای قطعی علیه موکل من صادر نشده صحبتی نشود این مسئولان صحبت هایی قبل از قطعی شدن رای داشتند که می تواند خلاف قانون هم محسوب شود. حتی خود وزیر هم اعلام کرده بود که بابک زنجانی در رسانه ها پول هزینه می کند که این حرف خلاف قانون است.

وکیل مدافع متهم نفتی از تمکینش به قانون خبر داد و گفت: با حضور در دادسرا توضیحاتی خواهم داد با این حال به تکلیف قانونی خودم عمل کرده و به وکالت از موکلم از وزارت نفت شکایت می‌کنم تا پیرامون اینکه نشر اکاذیب از سوی چه کسی بوده است، شفاف سازی صورت گیرد.

او افزود: در این یک سال خود بابک زنجانی و خانواده اش بارها از بنده خواسته اند که از شرکت نفت شکایت کنم که برای دوری از حواشی تا کنون این کار را نکرده بودم.

105105

کد خبر: 678082

وب گردی

وب گردی