دوربین چاپ‌ سریع لایکا ، عکاسی را لذت‌ بخش‌تر می‌کند

علاقه‌مندان به عکاسی حتما با دوربین‌های چاپ سریع آشنایی دارند. این دوربین‌ها توانایی این را دارند که پس از عکس گرفتن، عکس مورد نظر را بلافاصله چاپ کنند و آن را در اختیار کاربران قرار دهند. تا چند سال پیش شرکت فوجی‌ فیلم در این حوزه بسیار فعال بود و دوربین‌های چاپ سریع مختلفی را راهی بازار کرده بود که به سرعت هم مورد توجه مردم قرار گرفت؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت یک رقیب جدید پیدا کرده است. شرکت «لایکا» (Leica) که تا قبل از این همیشه دوربین‌های بسیار پیشرفته و سطح بالا تولید می‌کرد، تصمیم گرفته محصولاتی با قیمت کمتر و کابرپسند‌تر راهی بازار کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین چاپ سریع اشاره کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجی کالا، دوربین جدید شرکت لایکا «سوفورت» (Sofort) نام دارد و با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود که قیمت چندان ارزانی هم حساب نمی‌شود. این دوربین از آبان ماه راهی بازار خواهد شد و به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های خودشان را در لحظه چاپ کنند و از تماشای آن لذت ببرند. این دوربین دارای حالت‌های خودکار، مهمانی، جمعیت، ورزشی، اکشن و ماکرو است. همچنین از ویژگی جدیدی بهره می‌برد که باعث می‌شود افراد عکس‌های سلفی بهتری بگیرند. یک آینه در جلوی آن دیده می‌شود که برای عکس‌های سلفی مناسب است.

این دوربین چاپ سریع در رنگ‌های سفید، سیاه، نارنجی و سبز راهی بازار می‌شود و کلی هم لوازم جانبی‌های مختلف با آن عرضه می‌شود. البته قیمت بالای آن برای یک دوربین چاپ سریع مناسب نیست؛ اما از آنجایی که محصولات لایکا همیشه گران قیمت بودند، این دوربین می‌تواند نظر علاقه‌مندان به محصولات این شرکت را به خودش جلب کند.

20103

کد خبر: 678086

وب گردی

وب گردی