علامت سبز رنگ باتری، راهی برای تشخیص واحدهای سالم گلکسی نوت 7

اواخر ماه جاری میلادی و هنگامی که سامسونگ واحدهای سالم فبلت گلکسی نوت 7 را به دست مشتریان برساند، شاخصه خاصی در این واحدهای اسمارت فون پرچمدار کره ای ها به چشم خواهد خورد که به کمک آن می توان دستگاه را از واحدهای آسیب پذیر تمیز داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ZDNet، سامسونگ تغییری کوچک در آیکن باتری نوت 7 به وجود خواهد آورد که معمولاً در گوشه سمت راست رابط کاربری دستگاه به چشم می خورد. در حالی که آیکن باتری واحدهای قدیمی نوت 7، سفید رنگ است، مدل های جدید علامتی سبز رنگ را به نمایش می گذارند که به راحتی امکان تشخیص سالم بودن باتری موبایل را فراهم می آورد.

ناگفته نماند که سامسونگ از همین حالا عرضه واحدهای سالم گلکسی نوت 7 را به خرده فروشی و اپراتورهای مخابراتی آغاز کرده و مشتریان می توانند تا روز 19 سپتامبر (29 شهریورماه) آنها را دریافت یا خریداری کنند.

پیش از فراخوان سامسونگ برای معاوضه نوت 7، کمپانی کره ای 2.5 میلیون واحد از موبایل پرچمدار خود را به بازار سراسر جهان تزریق کرده که 400 هزار واحد از آنها به مشتریان فروخته شده بودند. با این همه، سامسونگ فراخوانی برای تمام این 2.5 میلیون واحد منتشر کرد و گفته می شود که تا سه روز دیگر، تمام 400 هزار نسخه فروخته شده، تعویض خواهند شد.

20103

کد خبر: 678091

وب گردی

وب گردی