نوبخت: گزارش مجامع جهانی، مؤید ثبات اقتصادی در ایران است

 معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: گزارش های مجامع و نهادهای جهانی، مؤید ثبات اقتصادی در ایران اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازایرنا، محمدباقر نوبخت روز جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: رئیس جمهوری، اشراف بسیار خوبی در مسائل اقتصادی دارند، ضمن اینکه مشاوران خبره ای نیز در این بخش فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: تیم اقتصادی دولت شامل وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارتخانه های مربوطه و دستگاه های دیگر، کاملاً با هم هماهنگ هستند.
نوبخت خاطرنشان کرد: دولت حتی یک لحظه نیز از رصد مسائل اقتصادی غفلت نمی کند و امروز، ایران از جمله کشورهای منطقه است که ثبات اقتصادی بالایی دارد.


وی با یادآوری اینکه دولت یازدهم نرخ تورم را از بالای 40 درصد به زیر 10 درصد رساند، این مهم را حاصل برنامه ریزی و تلاش فراوان تمامی ارکان و مجموعه دولت عنوان کرد.

نوبخت اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور هم اکنون وضعیت خوبی دارد اما باید مراقب باشیم که با تزریق اعتبارات، زمینه افزایش تورم بوجود نیاید.


معاون رئیس جمهوری در خاتمه سخنانش، از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان گیلان قدردانی و نصیحت های او را از جایگاه پدرانه عنوان کرد.

آیت الله زین العابدین قربانی نیز در این دیدار گفت: هم اکنون آرامش خوبی در استان حاکم است و بنده از امامان جمعه، خواسته ام ابتدا نقدها را به مسئولان بگویند و سپس، در تربیون ها اعلام کنند.
در پایان این دیدار، آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دو جلد از کتاب های جدید تالیفی خود را به معاون رئیس جمهوری اهدا کرد.
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، امروز (جمعه) با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهدای استان گیلان ادای احترام کرد.

وی امروز از منطقه آزاد انزلی بازدید و با مدیران این سازمان نشست دارد.

203

کد خبر: 678116

وب گردی

وب گردی