گل‌زاده: از طاهری حمایت می‌کنیم/ مستحق پیروزی بودیم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دربی بازی خوبی ارائه داد و مستحق برد بود.

به گزارش ایسکانیوز، فرشید گل‌زاده پس از تساوی پرسپولیس برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس بازی خیلی خوبی ارائه داد و مستحق پیروزی بود. وضعیت ما هم از نظر امتیاز کسب شده و هم از نظر وضعیت تثبیت شده باشگاه بهتر است و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه از نظر اقتصادی چه سودآوری برای پرسپولیس ارمغان داشته است، عنوان کرد: پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس ارائه دادیم و امیدواریم برای این تیم یک سازمان اقتصادی شکل گیرد، امیدواریم بتوانیم کالاهایی با برند باشگاه پرسپولیس مدیریت و سپس آنها را در سراسر کشور توزیع کنیم که این می‌تواند پشتوانه خوبی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کند، ما در حال مذاکره برای این مورد هستیم و قراردادها را نهایی می‌کنیم.

گل‌زاده درباره میزان رضایت مدیران باشگاه از برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: هیئت مدیره با توجه به امتیازات کسب شده نسبت به کل بازی‌ها و در مقایسه با سایر تیم‌ها از برانکو راضی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره استعفای علی‌اکبر طاهری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: هیئت مدیره کاملا از آقای طاهری پشتیبانی می‌کند، همین‌طور وزیر ورزش هم دیدگاه خوبی نسبت به ایشان دارد. درباره استعفا از خود آقای طاهری سوال بپرسید ولی بدانید این استعفا صوری نبود، کم‌لطفی‌هایی پیش آمد که فشار زیادی روی آقای طاهری تحمیل کرد. مجموعه‌ فعالیت‌های باشگاه و مسائل مطرح شده با همدلی بررسی می‌شود.
602/401

کد خبر: 678149

وب گردی

وب گردی