از رفتار برخی هواداران تعجب کردیم/ همه اتفاقات ضبط شده است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه رفتارهای غیراخلاقی هواداران ضبط شده است، گفت: انتظار بیشتری از هواداران داشتیم و از رفتار غیرحرفه ای برخی از آنان تعجب کردم.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا بهروان در مورد اتفاقات دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل انجام دادند اما هم بدشانس بودند و هم مهاجمان این تیم نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند.

بهروان در خصوص رفتارهای غیرحرفه ای تماشاگران نیز گفت: تمام حرکات تماشاگران توسط عوامل مربوطه ضبط و ثبت شده است و مطمئنم این تماشاگران خاطی باید تبعات این رفتارشان را پس بدهند ولی ما انتظار بیشتری از هواداران داشتیم.

وی در خصوص بازار سیاه بلیت نیز گفت: متاسفانه عده ای بلیت های خود را در سایت های شخصی شان به فروش گذاشته و ما نمی توانیم جلوی آنها را بگیریم ولی مطمئنم تا اینجا که من اطلاع دارم مقابل ورزشگاه چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی تاکید کرد: ما با پلیس محترم فتا هماهنگی لازم را به عمل آورده ایم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هوادارانی که به ورزشگاه آمدند غیر از آنهایی که رفتار غیرحرفه‌ای داشتند از این بازی لذت برده باشند.

602/401

کد خبر: 678166

وب گردی

وب گردی