در مراسم سخنرانی احمدی نژاد در گرگان چه گذشت؟

فیلم‌هایی که از مراسم استقبال رئیس دولت های نهم و دهم در شبکه‌های مجازی منتشر شده است نشان از این دارد که مردم گرگان چندان استقبال گرمی از او نداشتند تا در حلقه‌ای کوچک که اطراف اتومبیلش جمع شده‌اند و برایش شعار می‌دهند وارد محل سخنرانی‌ش شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه اعتماد، روز پنجشنبه مسجد جامع گرگان شاهد سخنرانی رییس دولت نهم و دهم بود.

فیلم‌هایی که از مراسم استقبال احمدی‌نژاد در شبکه‌های مجازی منتشر شده است نشان از این دارد که مردم گرگان چندان استقبال گرمی از او نداشتند تا در حلقه‌ای کوچک که اطراف اتومبیلش جمع شده‌اند و برایش شعار می‌دهند وارد محل سخنرانی‌ش شود. این‌بار اما همراهان دیگری نیز داشت. اگر تا پیش از این چهره‌های نزدیک به او که هر کدام‌شان در دفتر ولنجک حکم و مسوولیتی گرفتند همراهی‌اش می‌کردند در این سفر اما برخی حامیان بهارستان نشین سابقش نیز او را همراهی می‌کردند، نمایندگانی که در هفتم اسفند بزرگ‌ترین بازندگان انتخابات نام گرفتند.

از جمله کسانی که رییس دولت نهم و دهم را در سفر به گرگان همراهی می‌کردند، مهدی کوچک‌زاده، نفر شصت و چهارم تهران در هفت اسفند بود.

جنجال برای ٢ دقیقه وقت

پیش از شروع سخنرانی احمدی‌نژاد مردی میانسال که خود را جانباز جنگ معرفی می‌کرد درخواست داشت تا ٢ دقیقه تریبون را در اختیار بگیرد. وقتی درخواستش با مخالفت برگزار‌کنندگان برنامه مواجه شد در حالی که احمدی‌نژاد پشت تریبون قرار گرفته بود تا سخنرانی خود را آغاز کند صدای اعتراض مرد میانسال در محوطه مسجد پیچید. «من جانباز جنگم و فقط از شما ٢ دقیقه وقت خواستم تا مساله‌ای را بیان کنم.» صدای او به قدری بلند بود که حتی احمدی‌نژاد با بلندگو هم نتوانست حریف او شود و به ناچار علی اکبر جوانفکر به سمت او رفت تا آرامش را به جلسه بازگرداند؛ تلاشی که البته تا دقایقی بی‌نتیجه ماند تا احمدی‌نژاد سخنرانی خود را پس از یک تنش چند دقیقه‌ای و با تاخیر آغاز کند. مشخص نیست که آن مرد جانباز برای گفتن چه حرف‌هایی تریبون مسجد جامع گرگان را درخواست می‌کرد اما به هر ترتیب اجازه استفاده از تریبون را پیدا نکرد تا حاشیه سفر احمدی‌نژاد به گرگان اینگونه رقم بخورد و سخنرانی‌اش را با یک تنش آغاز کند.

کد خبر: 678188

وب گردی

وب گردی