سیصدوهشتمین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی از28 شهریور تا   2 مهردرارومیه برگزارمی شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی درمجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزارمی شود.
این نمایشگاه باحضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز یک شنبه(28 شهریورماه) افتتاح می شود. دراین دوره 327 ناشر از سراسرکشور 35هزار و 800 عنوان کتاب را در152 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب ارومیه در3 سالن برگزارمی شود و 20 ناشر استان نیز در این دوره حضور دارند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز با حضور65 ناشر در نمایشگاه فعال است. 4 میلیارد ریال بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد ازطریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه با جدول تخصیص یافته و ارائه کارت ملی در بین بازدید کنندگان توزیع می گردد.
دوازدهمین نشست شب شعر"ترانگیزان" با موضوع غدیر خم با حضور شاعران استان، نشست اساتید بنیاد شعر و داستان نویسی ایرانیان با انجمن نویسندگان تحکیه با حضور معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کنگره ملی نکوداشت استاد کریمی مراغه ای و رونمایی از کتاب "بیربله گولر دیگ" صالح سجادی، جشن غدیر، برگزاری نشست عید غدیر از دیدگاه جامعه شناسی دینی و تاریخی با حضور صاحب نظران، رونمایی 20 عنوان کتاب بومی ناشران آذربایجان غربی، جشن امضاء کتاب لشگر خوبان و نورالدین پسر ایران با حضورسرکار خانم معصومه سپهری نویسنده کتاب، جشن امضاء کتاب دختر شینا با حضور خانم بهنازضرابی زاده، نشست نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی،جشن امضاء با موضوع کتب دفاع مقدس، نقد و بررسی کتاب زنان شهیده آذربایجان غربی، نشست اساتید حوزه علمیه درحوزه امربه معروف، جشن امضاء کتاب خط تماس با حضور محمد رضا بایرامی نویسنده کتاب از جمله برنامه هایی است که در بخش جنبی برگزار می شود.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب ارومیه صبح ها ازساعت 9 تا 12 و عصرها ازساعت 16 تا 20 پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی است.

502502

کد خبر: 678229

وب گردی

وب گردی