برگزاری کارگاه آزمون رغبت‌سنج هالند در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از برگزاری کارگاهی با عنوان «آزمون رغبت‌سنج هالند» در این دانشگاه خبر داد.    دکتر علی‌اکبر جنت‌آبادی با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد روانشناسی گفت: بالابردن توانمندی علمی و عملی دانشجویان رشته‌ی روانشناسی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه تحصیلی-شغلی بود.

به گزارش ایسکانیوز، علی‌اکبر جنت‌آبادی با تشریح آزمون رغبت‌سنج هالند که مبتنی بر مشاهده‌ دقیق رفتار انسان است گفت: این آزمون، با بررسی تاریخچه‌ زندگی، رفتار و تیپ‌ کلی شخصیتی دانشجویان، به‌ آن‌ها کمک می‌کند آینده‌ی تحصیلی و شغلی بهتری برای خود رقم بزنند.
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سبزوار با بیان اینکه دوره‌ی اخیر با استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار مواجه شده است گفت: درنظر داریم کارگاه آموزشی آزمون رغبت‌سنج تحصیلی-شغلی هالند را به‌صورت منظم و هر دوماه‌ یک‌بار برگزار کنیم.
گفتنی است کارگاه آموزشی آزمون رغبت‌سنج تحصیلی-شغلی هالند با تلاش کلینیک مشاوره و خدمات روان‌شناختی و دفتر توانمندسازی و آموزش‌های کاربردی دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سالن کنفرانس ساختمان اداری مجتمع این دانشگاه برگزار شد.

20101

کد خبر: 678262

وب گردی

وب گردی