هال سیتی - آرسنال/ تلاش شاگردان ونگر برای تداوم در روند پیروزی ها

دو تیم هال سیتی و آرسنال، امروز(27 شهریور) از ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از شروع نه چندان خوب توپچی ها در شروع فصل و کسب تنها یک امتیاز از دو بازی اول، دو بازی بعدی را با پیروزی پشت سر گذاشت. نمایش فوق العاده آرسنال در نیمه اول بازی برابر واتفورد در هفته سوم و پیروزی هفته چهارم برابر ساوتهمپتون، هواداران این تیم را به ادامه فصل امیدوار کرده است.

آرسنال پس از کسب دومین پیروزی فصل در بازی هفته گذشته امروز ساعت 18:30 در خانه هال‌سیتی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به دنبال کسب 3 امتیاز دیگر است.

از آنسو هال سیتی فصل را خوب آغاز کرده و با کسب 7 امتیاز از 4 بازی و حضور در جایگاه هفتم، هواداران خود را امیدوار به کسب نتایج قابل قبول در طول فصل جاری کرده است. هال سیتی نیز مصدومان زیادی شامل مک گریگور، داوسون، بروس و لویرو لنیان دارد که می تواند در برابر آرسنال برای آنها مشکل ساز شود.

به نظر می‌رسد تیم ونگر تازه روی غلتک افتاده و در صورت تداوم روند می‌تواند برای مدعیان خطرساز شود. در سوی مقابل، هال‌سیتی پس از یک شروع رویایی و اولین موفقیت تاریخ خود در به دست آوردن 2 پیروزی در 2 بازی اول لیگ، ابتدا مغلوب منچستریونایتد شد و سپس در هفته چهارم به تساوی رضایت داد. کسب امتیاز در بازی امروز، مانع افت بیش‌تر این تیم همیشه متوسط می‌شود.

**داور بازی: راجر ایست

** غایبان بازی:

لیست بلند بالای مصدومان آرسنال شامل ولبک، مرته ساکر، گابریل، رمزی و والکات، کار ونگر را برای چینش ترکیب کمی سخت کرده است. آرسنال با 7 امتیاز از 4 بازی هم امتیاز با هال سیتی در رده هفتم قرار دارد که این رتبه اصلا نمی تواند هواداران آرسنال را در انتهای فصل راضی کند. با توجه به نمایش فوق العاده اوسپینا در پاریس، ممکن است او جای پیترچک را در ترکیب بگیرد. رمزی نیز در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد.

** نکات کلیدی:

هال‌سیتی در صورت برتری در این بازی با کسب 10 امتیاز از 5 بازی، بهترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را رقم می‌زند.

آرسنال در صورت شکست، برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر پس از 5 بازی، 2 شکست را به چشم می‌بیند.

** رویارویی‌های قبلی:

در 13 بازی قبلی 2 تیم، آرسنال 10 بار به برتری دست یافته و هال‌سیتی تنها یک بار حریف نامدارش را شکست داده است. شش رویارویی آخر این دو تیم، با نتایج خوبی برای توپچی ها به همراه بوده است. 4 پیروزی و دو تساوی برای آرسنال، حاصل شش بازی آخر دو تیم بوده است. با این تفاسیر، آرسنال می تواند سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را به دست آورده و به اوضاع خود در جدول سر و سامان دهد.

** ترکیب احتمالی دو تیم:

604/602

کد خبر: 678272

وب گردی

وب گردی