گواردیولا:کمپانی جزو بازیکنان ترکیب اصلی منچسترسیتی نیست

سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد که هنوز روی مدافع میانی بلژیکی تیم خود به عنوان یکی از بازیکنان ترکیب اصلی‌ این تیم فکر نمی‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، پپ گواردیولا اعلام کرد که وینسنت کمپانی باید توانایی‌هایش را به او ثابت کند تا این مرد اسپانیایی را متقاعد کند به جای بازیکنانی مانند نیکلاس اوتامندی و جان استونز، این مدافع بلژیکی را در ترکیب اصلی منچسترسیتی قرار دهد. گواردیولا هشدار داد کمپانی که مدت طولانی درگیر مصدومیت بوده است، در بازگشتش به تمرینات تیم جزو بازیکنان ترکیب اصلی نخواهد بود.

کمپانی که در فصول گذشته بارها و بارها به خاطر مصدومیت‌های مختلف خانه‌نشین شده است، در جریان بازی فصل گذشته تیمش برابر رئال‌مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ناحیه ران دچار پارگی رباط شد و تا کنون فرصت بازی به دست نیاورده است، البته او در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد اما برای دوباره بازی کردن در ترکیب اصلی منچسترسیتی کار سختی پیش روی خود خواهد دید.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که آیا برای او انتخاب بهترین بازیکنان جهت پوشش مرکز خط دفاعی منچسترسیتی یک معضل خواهد شد، گفت: مطلقاً نه. مدافعان ما باید با یکدیگر رقابت کنند. در زمین بازی خواهیم دید چه چیزی برای تیم بهتر است. این بهترین راه برای دوام آوردن تا ماه‌های آوریل یا می و داشتن شانس حضور در کورس قهرمانی برای بردن جام‌های مختلف است. ما به بازیکنانی نیاز داریم که با یکدیگر بجنگند. آنها باید بدانند که اگر خوب بازی نکنند، یک بازیکن دیگر در کنارشان هستند که دفعه بعد به جای آنها، او به میدان خواهد رفت.

گواردیولا افزود: من به وینسنت نیاز دارم چون توانایی‌هایش را می‌شناسم. من او را نیاز دارم چون جان استونز، نیکلاس اوتامندی و الکساندر کولاروف باید احساس خطر کنند و خودشان را تحت فشار ببینند. وینسنت در آستانه بازگشت است اما هنوز آماده نیست.

601/401

کد خبر: 678337

وب گردی

وب گردی