اعلام نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس انتخابات برگزار شده در برنامه پایانی مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز، نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

بدین ترتیب علیرضا وحدانی دانشجوی کارشناسی رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و امیرپویا پیشخوان دانشجوی کارشناسی رشته حقوق دانشگاه آزا اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با اکثریت آرا به عنوان دو عضو اصلی انتخاب شدند.

محمدامین کاشانی دانشجوی دکتری داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علم دارویی نیز به عنوان عضو علی البدل شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

براساس این گزارش، به دنبال اعلام فراخوان و نام‌نویسی 235 نفر از مدیرمسئولان نشریه‌های دانشجویی برای شرکت در نخستین انتخابات سراسری به منظور تعیین نمایندگان در شورای مرکزی ناظر بر نشریه‌ها، تعداد 80 نفر از اعضای کمیته‌های ناظر در واحدهای دانشگاهی برای داوطلبی اعلام آمادگی کردند.

در این راستا از سوی کمیته ناظر بر انتخابات از طریق مکاتبه با واحدهای مربوط و برقراری تماس با شخص داوطلب، به بررسی صحت و سقم اطلاعات ارسالی و دریافتی اقدام شد.

کمیته ناظر بر انتخابات افزون بر رعایت اصل بی طرفی با در نظر گرفتن شرایط مندرج در دستورالعمل ضوابط اجرایی ابلاغ شده با برگزاری چندین جلسه حضوری در تبریز و تهران با جمع‌بندی نهایی سرانجام افراد مورد بررسی و منتخب را حائز شرایط داوطلبی شناخت که از بین آنان، دو نفر نماینده برای حضور در شورای مرکزی از سوی مدیران مسئول انتخاب شدند.

20101

کد خبر: 678342

وب گردی

وب گردی