برگزاری اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

نخستین اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات پژوهشکده حضرت امام (ره ) و انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این اردو در راستای تقویت سطح دانش، بینش و پیوند عاطفی دانشجویان با امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی برگزار شد.

علاوه بر تجدید میثاق دانشجویان با آرمان های امام خمینی(ره)، ایجاد شور و نشاط وصف ناشدنی در بین جوانان از ثمرات عینی این اردو بود.

جهت دهی ارزشی به اردوهای دانشجویی، کلاس‌های آموزشی واحدهای درس وصیّت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) و درس انقلاب اسلامی، در قالب یک برنامه متفاوت علمی فرهنگی در فضای معنوی حرم مطهر امام راحل از جمله برنامه هایی بود که برای این اردو در نظر گرفته شده بود.

در نخستین دوره این اردوی آموزشی و فرهنگی 6 روزه ، دانشجویان از 8 استان اصفهان، البرز، تهران، قزوین، کرمانشاه، گیلان، مازندران و مرکزی حضور داشتند.

زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه (س)، بازدید از شهر خمین زادگاه امام راحل و بازدید از حسینیه جماران و کاخ سعدآباد نیز از جمله برنامه های زیارتی و فرهنگی بود که دانشجویان در آن شرکت کردند.

در این اردو از دانشجویان دختر برگزیده مسابقات ورزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توسط خانم دکتر فاطمه طباطبایی عروس بزرگوار امام خمینی(ره) و مسئول زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی، تقدیر شد.

دیدار با آیت اله سید حسن خمینی، یادگار امام و عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از نکات جالب توجه این اردو بود که با استقبال دانشجویان همراه شد.

20101

کد خبر: 678350

وب گردی

وب گردی