شب شنبه‌ها این هفته با اجرای «جای خالی سکوت»

میلاد درخشانی آهنگساز، خواننده و نوازنده تار با پرفورمنس موسیقیِ «جای خالی سکوت» در هشتمین تجربه از مجموعه رویداد «شب شنبه ها» شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ؛ میلاد درخشانی که با انتشار آلبوم های «سرخوش»، «افشارستان» و «اشارات نظر» و... توانسته است راه خود را در تلفیق موسیقی ایرانی با موسیقی های دیگر باز کند و نظر مخاطبان خاص و عام را به اجراهای خود جلب نماید، پس از مدت ها به همراه گروه خود در رویداد «شب شنبه ها» اجرای زنده خواهد داشت.
در این برنامه که در دو بخش اجرا می‏شود، پدرام درخشانی (سنتور)، پاشا هنجنی (نی)، حامد حبیب پور (کوبه ای)، آرش عیوضی (گیتار بیس)، طاها مظاهری (گیتار)، مصطفی شعبانی (کلارینت، ساکسیفون) و امیرعلی رحمانی (کوبه ای)، میلاد درخشانی (آهنگساز، تار و عود) را همراهی خواهند کرد.
رویداد شب شنبه ها هر هفته در تالار حافظ بنیاد رودکی برگزار می‏شود و تجربه های متفاوتِ پرفورمنس موسیقی آن، توانسته است علاقمندان بسیاری را به خود جلب کند. در این برنامه ها، سیاوش یعقوبی و عباس ثامنی به عنوان طراح پوستر، قاسم فرجی صدا بردار، مهدی خان محمدی روابط عمومی، سیامک قطاعی امور داخلی و هماهنگی، نیما جوان، علیرضا تهرانی، دریا یاسری گروه اجرایی، نشر و پخش جوان مجری طرح و رضا دادویی مدیر پروژه و مشاور هنری حضور دارند.
هشتمین تجربه از شب شنبه های حافظ با حضور و هنرمندی میلاد درخشانی روز سوم مهرماه در تالار حافظ (خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت) میزبان مخاطبان خواهد بود.
502502

کد خبر: 678383

وب گردی

وب گردی