کشتی گیران نوجوان ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی

چهار کشتی‌گیر کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در گرجستان راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) و به مدت 2 روز در شهر تفلیس گرجستان برگزار می‌شود. در روز نخست این مسابقات در 5 وزن، چهار کشتی‌گیر موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شده‌اند.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم ، سید علی عظیمی در دور نخست مقابل هنری کورت از آمریکا با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.

در وزن 50 کیلوگرم، امیر پرسته پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل انجین جتین از ترکیه با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف وی در این مرحله برنده کشتی‌گیران آمریکا و قرقیزستان خواهد بود.

در وزن 58 کیلوگرم، امیرحسین مقصودی در دور اول موامر کلیچ از ترکیه را با نتیجه 2 بر 2 شکست داد. وی در دور بعد نیز وادیم بیکوف از روسیه را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مقصودی در این مرحله به مصاف وازگن توانیان از ارمنستان می‌رود.

در وزن 69 کیلوگرم، سجاد غلامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کالیرامانا ویشال از هند با نتیجه 7 بر 3 (ضربه فنی) به پیروزی رسید و راهی دور سوم شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گیقام گالستیان از ارمنستان خواهد رفت.

در وزن 85 کیلوگرم سید ابوالفضل هاشمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ایشیگورو هایاتو از ژاپن با نتیجه 3 بر دو به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی، به مصاف آلیک شبژوکوف از روسیه می‌رود.

607/602

کد خبر: 678425

وب گردی

وب گردی