نماینده مردم رشت: مخالفان دولت می‌خواهند بین فریدون و مشایی تشابه سازی کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نامه چند نماینده به رئیس جمهور در مورد ممانعت از ورود حسین فریدون به نهاد ریاست جمهوری گفت که مخالفان دولت به دنبال تشابه سازی بین فریدون و مشایی هستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: درخواست نمایندگان از رئیس جمهور در مورد آقای فریدون دخالت نابجا در امور دیگر است. اگر کسی تخلفی کرده سازوکار آن در قانون مشخص شده و حسب درخواست چند نفر نمی‌شود کسی را از حقوقی محروم کرد بدون اینکه هیچ گونه سندی وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر آقای فریدون دچار تخلفی هم شده- که تا حالا چیزی ثابت نشده است – این درخواست معنا ندارد. اگر این افراد مستنداتی در مورد ایشان دارند به دستگاه قضایی و نهادهای بازرسی و نظارتی مراجعه کنند.

مخالفان دولت می‌خواهند بین فریدون و مشایی تشابه سازی کنند و بگویند در تمام دولت‌ها مشایی وجود دارد. آن‌ها تا انتخابات داستان های زیادی خواهند گفت.جعفرزاده با بیان اینکه مخالفان دولت به دنبال پروژه‌سازی تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده هستند و می‌خواهند فضای رسانه‌ای را برای دولت مسموم نگه دارند گفت: این‌ها می‌خواهند بگویند در این دولت هم مشایی وجود دارد در حالی که مشایی یکی بود و دیگر هم وجود ندارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: روحانی مثل احمدی نژاد نیست که بخواهد خط قرمزهایی داشته باشد بلکه خط قرمزهای ایشان نظام و انقلاب است و من مطمئنم اگر خود رئیس جمهور به نتایجی برسد به دلیل اینکه حقوقدان خبره و متبحری است برخورد خواهد کرد. اما تا حالا کسی سندی در مورد آقای فریدون ارائه نکرده است.

وی اضافه کرد:‌ فرض کنید جایی آقای فریدون توصیه ای برای انتصاب کسی کرده است وقتی دخالت و فشاری در کار نبوده ایرادش چیست؟ قطعا اگر اجباری در کار بود موضوع تفاوت می کرد.

جعفرزاده در پایان گفت: مخالفان دولت می‌خواهند بین فریدون و مشایی تشابه سازی کنند و بگویند در تمام دولت‌ها مشایی وجود دارد. آن‌ها تا انتخابات داستان های زیادی خواهند گفت.

206/201

کد خبر: 678432

وب گردی

وب گردی