حسن زاده: تخلفات تماشاگران به ضرر تیم ها است

رئیس کمیته انضباطی گفت: بدون شک اینگونه تخلفات و رفتارها به ضرر تیم مربوطه است.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل حسن زاده- رئیس کمیته انضباطی درباره شهرآورد 83 گفت: بسیاری از تماشاگران با رعایت رفتارهای ورزشی، عملکرد مطلوبی را به جای گذاشتند و در مقابل تعداد معدودی که باعث شدند تا تخلفات مختلفی را شاهد باشیم از این بابت متاسفیم و با بررسی تخلفات، به زودی رای این بازی را صادر خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: گزارش همه مقامات رسمی این را دیدار باید در اختیار داشته باشیم تا تصمیم نهایی در خصوص تخلفاتی که رخ داده، گرفته شود. با توجه به اینکه این شهرآورد ناظر ویژه داشت، گزارش وی را در اختیار داریم و بخشی از اتفاقات و تخلفات را نیز از سوی رسانه های تصویری مطلع شده ایم. اما تا زمانی که گزارش داور و مقامات برگزار کننده بازی را در اختیار نداشته باشیم، رای صادر نمی شود.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: برای پرتاب اشیا، ترقه، بطری آب و فحاشی که از سوی برخی از تماشاگران معدود رخ داده است بسیار ناراحت هستیم و امیدواریم که از این پس شاهد چنین رفتار های نباشیم. بدون شک اینگونه تخلفات و رفتارها به ضرر تیم مربوطه است و همانطور که در بالا اشاره کرده ام، از عمده تماشاگرانی که در این مسابقه حضور داشته و رفتار مناسبی را از خود به جای گذاشتند، تشکر می کنیم.

602/604

کد خبر: 678436

وب گردی

وب گردی