تاکید وزیر ورزش وجوانان برضرورت بازسازی و مرمت مجموعه ورزشی ناشنوایان

وزیر ورزش وجوانان روز شنبه در آئین رونمایی از تابلوی مجموعه ورزشی ناشنوایان به نام زنده یاد«مصطفی داوودی» بر ضرورت بازسازی و مرمت این مجموعه ورزشی تاکید کرده و دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، محمود گودرزی در آئین رونمایی از تابلوی فدراسیون ورزش های ناشنوایان با نام زنده یاد «حاج مصطفی داوودی» و در تجلیل و تکریم از خانواده این مدیر فقید ورزشی در محل این فدراسیون اظهارداشت: از مرحوم داوودی به عنوان مدیر توسعه گرا با گرایش باور به نسل جوان یاد می شود که توانست تحولات شگرفی در ورزش کشور ایجاد کند.
گودرزی که در زمان مسئولیت مرحوم داوودی در کسوت معاونت فنی ورزشی سازمان تربیت بدنی حضور داشته است،گفت: حضورم در آن مقطع با خاطره های خوبی همراه بود. مرحوم داودی و همچنین پرویز سیروس پور تلاش های قابل توجهی در فدراسیون ناشنوایان برای این قشر کرده اند که باید به آن ارج نهاد.
وزیرورزش وجوانان در عین حال خطاب به سرپرست این فدراسیون تاکید کرد که مجموعه فرهنگی ورزشی این قشر از ورزشکاران که به نام زنده یاد داوودی مزین شده است مورد بازسازی، نوسازی و مرمت قرار گیرد تا شرایط و امکانات شایسته تری به منظور فعالیت ورزشی ناشنوایان بوجود آید.
گودرزی در ادامه به تلاش های ارزنده ورزشکاران ناشنوا اشاره کرد و گفت: این قشر از جامعه مغفول مانده اند درحالی که ارائه خدمات بهتر و پدید آوردن امکانات بیشتر برای آنها جزو رسالت های وزارت ورزش و جوانان بشمار می رود.
رئیس دستگاه ورزش کشوردر بخشی دیگر از سخنان خود افتخار آفرینی جامعه ورزش جانبازان و معلولان در پارالمپیک ریو را تبریک گفت و این مدال آوری ها را حاصل تفکرات خوب مدیریتی فدراسیون جانبازان و معلولان دانست.

702/602

کد خبر: 678450

وب گردی

وب گردی