تیزر جدید LeEco به نبود امکان شارژ سریع در آیفون 7 اشاره می‌کند

کمپانی LeEco به تازگی تیزری منتشر کرده که در آن، به پشتیبانی نکردن آیفون ۷ از شارژ سریع اشاره دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از زومیت، شرکت LeEco که پیش‌تر با نام LeTV شناخته می‌شد، یک تیزر جدید برای رویداد روز ۲۱ سپتامبر منتشر کرده که در آن به آیفون‌های جدید اپل اشاره می‌کند. این بار در تیزر یاد شده به نبود قابلیت شارژ سریع در گوشی‌های هوشمند امسال اپل اشاره می‌شود.

البته این اولین باری نیست که شرکت LeEco تیزری را در راستای طعنه زدن به آیفون ۷ منتشر کرده و همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، این کمپانی پیش‌ از این نیز عمر باتری آیفون‌های جدید اپل را در تیزرهای خود هدف قرار داده است.

انتظار می‌رود گوشی‌ هوشمند LeEco Pro 3 طی رویداد اختصاصی این شرکت معرفی شود. از جمله مشخصاتی که در شایعات و اخبار در مورد این گوشی منتشر شده می‌توان به پردازنده‌ی آن اشاره کرد که گفته می‌شود اسنپدراگون ۸۲۱ است.

این محصول در دو مدل تولید خواهد شد. مدل اول یک دستگاه سطح بالا بوده و مجهز به نمایشگری ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD است. حافظه‌ی رم این گوشی‌هوشمند ۸ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن ۱۶ مگاپیکسلی اعلام شده و باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

اما مدل ارزان‌تر از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی بهره می‌برد و حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت است. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی مدل یاد شده نیز ۱۲۸ گیگابایت اعلام شده و از دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد. باتری این محصول نیز ظرفیتی ۴۰۷۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

20103

کد خبر: 678481

وب گردی

وب گردی