کسب 2 مقام نشریات برتر دانشجویی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

در نخستین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که در شهر تبریز برگزار شد، نشریه دانشجویی «اندیشه نو» و مجله ادبی «فصل قلم» در بخش نشریات برتز حائز رتبه شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در این جشنواره که یک رویداد مهم در حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌آید، نشریه اندیشه نو که ارگان مطبوعاتی تشکل "اندیشه نو" دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است، در بخش نشریات برتر سیاسی کشور، رتبه دوم این جشنواره را کسب کرد.

مجله ادبی "فصل قلم" نیز که متعلق به کانون ادبی بوستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است در این جشنواره بزرگ، در حالی که در بخش نشریات ادبی برتر هیچ نشریه‌ای حائز رتبه اول و دوم نشده بود، رتبه سوم نشریات ادبی برتر کشور را به خود اختصاص داد.

«رضا امین‌پور» دبیر تشکل و مدیرمسئول نشریه اندیشه نو دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی و «یاسر بابایی» دبیر کانون ادبی بوستان و مدیرمسئول مجله ادبی فصل قلم و همینطور سردبیر نشریه اندیشه نو است که وی نیز در رشته کارشناسی علوم سیاسی واحد ایلام به تحصیل مشغول است.

دکتر اسماعیلی، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که تمام برگزیدگان این جشنواره می توانند در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این دانشگاه به عنوان عضو افتخاری حضور یافته و از امکانات و مزایای آن استفاده کنند.

350 نشریه دانشجویی از سراسر کشور در بخش نشریه‌های برتر شرکت کرده بودند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام علی‌رغم عمر کوتاه فعالیت نشریات دانشجویی در این دانشگاه، توانست 2 رتبه برگزیده را به خود اختصاص دهد.

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام هشت نشریه دانشجویی منتشر می‌شود و قرار است زمینه‌های فعالیت رسانه‌ای دانشجویان در حوزه خبرنگاری آنلاین با اعطای مجوز سایتهای دانشجویی طی ساز و کار قانونی به دانشجویان داده شود.

20101

کد خبر: 678483

وب گردی

وب گردی