اپل در قاب هوشمند آیفون ۷ از باتری بزرگتری استفاده کرده است

سال قبل و تقریباً همزمان با معرفی آیفون 6s و 6s پلاس، شرکت اپل از کیس محافظ Smart Battery case رونمایی کرد. این قاب محافظ علاوه بر وظیفه معمول مراقبت از بدنه، یک باتری اضافه را نیز برای این تلفن های هوشمند فراهم می کرد. امسال و بعد از معرفی آیفون های جدید، نسخه تازه این کیس باتری دار با 26 درصد ظرفیت بیشتر نسبت به قبل، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دیجیاتو، ظرفیت باتری آیفون 7 نسبت به نسل قبل حدود 250 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. با این وجود، ظرفیت باتری نسل دوم کیس اسمارت باتری نیز از 1977 میلی آمپر ساعت قبلی به 2365 میلی آمپر ساعت رسیده.

با این افزایش ظرفیت، به راحتی می توان باتری داخلی آیفون 7 را تا 100 درصد شارژ نمود. طبق اعلام اپل، با کمک این کیس باتری دار، تلفن هوشمند جدید این کمپانی می تواند 22 ساعت مرور وب بر بستر LTE را برای کاربر خود فراهم نماید. ضمن این که مدت زمان برقراری تماس نیز در این شرایط تا 26 ساعت افزایش خواهد یافت.

به عبارت دیگر، با بهره گیری از اسمارت باتری کیس، آیفون 7 در سنگین ترین استفاده ها، مثل انجام بازی، باز هم یک روز کامل دوام خواهد آورد.

20103

کد خبر: 678487

وب گردی

وب گردی