برانکو: استقلالی ها باید از تساوی خوشحال باشند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: استقلالی ها باید از تساوی مقابل پرسپولیس در شهرآورد 83 خوشحال باشند زیرا این اتفاق باعث خوشحالی هر تیمی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین روز شنبه این تیم در جمع خبرنگاران گفت: بازی با سپاهان بسیار دشوار خواهد بود و بعد از دیدار با تراکتورسازی و استقلال این مسابقه در واقع دربی سوم ما خواهد بود.
وی ادامه داد: پرسپولیس رقابت بسیار جدی با تراکتورسازی دارد و در کنار این تیم سپاهان و استقلال نیز رقبای ما خواهند بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سپاهان در این فصل بسیار جوان شده و بی شک مقابل این تیم بازی دشواری در پیش رو خواهیم داشت.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در دیدار با سپاهان کمال کامیابی نیا را در اختیار نخواهیم داشت و وضعیت فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری هم مشخص نیست.
برانکو با اعلام اینکه پرسپولیس تفاوت های زیادی نسبت به دو فصل گذشته کرده است، گفت: ما در این فصل امتیاز های زیادی را نسبت به فصل گذشته جمع کردیم اما مهدی طارمی در زمان آماده سازی تیم کنار ما نبود و بیشتر در اختیار تیم ملی بود.
وی افزود: طارمی موقعیت های خوبی را در این چند بازی از دست داده و اگر این موقعیت ها گل می شد شرایط بهتر بود البته در مجموع از شرایط پرسپولیس راضی هستم.
برانکو در واکنش به خوشحالی استقلالی ها پس از تساوی مقابل پرسپولیس، گفت: استقلال این فصل تیم خوبی دارد و این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ است.
وی افزود: البته آنها باید از تساوی مقابل ما خوشحال باشند زیرا هر تیمی از رسیدن به نتیجه تساوی مقابل پرسپولیس شاد می شود.
وی با رد این مساله که پرسپولیس مقابل استقلال با ترس وارد زمین شد، اظهار کرد: تیم من با ترس بازی نکرد و بازیکنان من منظم بودند. در آخر بازی ما در حمله بودیم و حتی استقلال در 15 دقیقه آخر بازی از زمین خود هم بیرون نیامد.
برانکو در واکنش به این ادعا که پرسپولیس در 2 بازی اخیر زیبا بازی نکرده است، گفت: این مساله را قبول ندارم تیم من بعد از یک ماه تعطیلی با تراکتورسازی بازی کرد و این در حالی بود که 6 بازیکن من تیم ملی را همراهی می کردند. در ضمن قرار نیست پرسپولیس به هر تیمی 6 گل بزند و برنده باشد.
وی در خصوص حضور هومن افاضلی در تمرین پرسپولیس، خاطرنشان کرد: او دوست قدیمی من است که فوتبال را خیلی خوب می فهمد و دوستی با او برای من باعث افتخار است.

601/401

کد خبر: 678491

وب گردی

وب گردی