درمان اعتیاد مادران و نوزادن معتاد رایگان شد/ صدور احکام جدید در رابطه با خانه تیمی های هرندی

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قوه قضائیه احکام جدیدی در رابطه با خانه تیمی ها و پلاک های قرمز محله هرندی صادر کرده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان فاطمه دانشور گفت: ابلاغیه وزارت بهداشت به بیمارستان ها برای سم زدایی نوزادان معتاد در برخی از مراکز درمانی و بیمارستان ها در حال اجرا شدن است.

او افزود: خوشبختانه در این زمینه با همکاری وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی کشور اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجباری شدن ترک نوزادان معتاد گفت: نوزادانی که از مادران معتاد متولد می شوند، برای طی مراحل درمان به مراکز درمانی معرفی شده و پس از آن امکان ترخیص نوزاد فراهم می شود.

دانشور از ارجاع مادران معتاد به کمپ های ترک اعتیاد خبر داد و گفت: با همکاری سازمان بهزیستی، مادران معتاد پس از زایمان جهت درمان به کمپ های درمان اعتیاد ارجاع داده شده و از این افراد هیچ هزینه ای بابت درمان اخذ نمی شود.

او در خصوص اقدامات صورت گرفته در محله هرندی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در این منطقه گفت: میزان آسیب های اجتماعی همچنان در منطقه هرندی قابل توجه است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد: خوشبختانه به تازگی توسط قوه قضائیه احکامی در خصوص پلاک های قرمز هرندی و خانه های پر خطر آن صادر شده و این اقدام می تواند سبب کاهش تردد معتادین متجاهر در این منطقه شود.

105105

کد خبر: 678492

وب گردی

وب گردی