اولویت کاری اورژانس  افزایش تعداد آمبولانس ها و امداد موتور سیکلت است

رییس اورژانس گفت:  در اورژانس مشکلاتی وجود دارد اما تلاش می کنیم این خدمات را بهبود  ببخشیم  تا بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم و اولویت ما افزایش تعداد آمبولانس ها و امداد موتور سیکلت است.

نیوشا یعقوبی -چهل و یکمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی با حضور دکتر آقاجانی و پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس در مرکز همایش های بین المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

دراین مراسم رییس اورژانس گفت:خدا را شاکریم که می توانیم خدماتی را در اختیار محرومان قرار دهیم خدماتی که ما ارائه می دهیم با جان مردم مرتبط است و باید تلاش کنیم روحیه جهادی را بالا برده و خسارت ها را کم کنیم و نیروهای متخصص تربیت و سطح کارایی را ارتقا دهیم خوشبختانه اورژانس وضعیت خوبی دارد اما باید آن را بهبود ببخشیم و با جذب نیروی جوان بتوانیم آن را فراهم کنیم.
کولیوند گفت: باداشتن یک مرکز آموزشی خوب می توانیم در راستای کاهش تلفات پیش برویم که از اولویت کارهایمان است. همکاری های درون سازی و برون سازی با هدف رسیدن به ارامش و رسیدن به نقطه مطلوب خدمات رسانی است. در این مسیر همراهی مسئولان ضرورت دارد تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
او تاکید کرد: پرسنل باید تلاش کنند روحیه خود را حفظ کنند زیرا در حوادث طبیعی و غیر مترقبه با صحنه هایی مواجه می شوند که آزار دهنده است و باید روحیه جهادی خود را حفظ کنند افراد وقتی با اورژانس تماس می گیرند استرس دارند و زمانی که شما می رسید احساس آرامش می کنند و شما را مانند فرشته نجات می بینند.
رییس اورژانس از وزیر بهداشت و معاونت درمان در راستای ارتقا خدمات رفاهی و ساختاری ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی تشکر کرد و گفت: در اورژانس مشکلاتی وجود دارد اما تلاش می کنیم این خدمات را بهبود ببخشیم تا بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم و اولویت کاری افزایش تعداد امبولانس ها و امداد موتور سیکلت است و امداد هوایی به زودی با حمایت های دکتر آقاجانی سامان می گیرد.

کولیوند با اشاره به اینکه خدمت در اورژانس همراه با حفظ روحیه جهادی است و کمتر کسی به دنبال چنین شغل و رشته ای می رود خطاب به پرسنل اورژانس کشور گفت:بیایید پیمان ببندیم در نهایت دقت و صداقت خدمات خوب و پسندیده ای به مردم ارائه دهیم و یاد شهدای فوریت های پزشکی را گرامی بداریم چرا که آنها با گذشتن از جان خود درس های بسیاری به ما دادند .

20106

کد خبر: 678518

وب گردی

وب گردی