ونگر: عملکردمان برابر هال‌سیتی رضایت‌بخش بود

سرمربی توپچی‌های لندن تأکید کرد مهاجم شیلیایی‌اش سلسه مراتبی را که وی برای زدن ضربات پنالتی مشخص کرده بود را زیرپا گذاشته است.

به گزارش ایسکانیوز، آرسن ونگر در پی پیروزی 4 بر یک شب گذشته (شنبه) مردانش برابر میزبان خود، هال‌سیتی در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: آرسنال حالا کمی پخته‌تر شده است. به هر حال ما تازه اول فصل جدید هستیم و باید با پیشرفت در بازی‌مان به برد برسیم و باید ببینیم در ادامه در چه جایگاهی خواهیم بود. ما تیمی پرشور، با روحیه و با عملکرد خوب داریم. با چند پیروزی اخیرمان حالا اعتماد به نفس‌ لازم را به دست آورده‌ایم. نسبت به شکستی که در هفته اول مقابل لیورپول متحمل شدیم، واکنش خوبی از خود نشان دادیم و امیدوارم بتوانیم تیم‌مان را به خوبی بسازیم.

وی افزود: به نظرم ما در 20 دقیقه پایانی بازی بدون هدف برای گلزنی بازی کردیم. وقتی هم نتیجه 2 بر یک می‌شود و اختلاف به یک گل کاهش پیدا می‌کند، می‌دانید که هر اتفاقی ممکن است، بیفتد. اگر بازی را نمی‌بردیم، واقعاً جای تأسف داشت. با این حال از عملکرد بازیکنانم در این بازی رضایت دارم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و پس از دیدار سختی که در خانه پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان داشتیم، بازی در یک دیدار خارج از خانه دیگر و رسیدن به برد همیشه خوشحال‌کننده است.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن همچنین در خصوص اتفاقی که به هنگام زدن ضربه پنالتی پیش از پایان نیمه اول افتاد و در نهایت مهاجم شیلیایی‌اش آن را به هدر داد، به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: قرار بود سانتی کاسورلا ضربه پنالتی را بزند و نمی‌دانم که چرا آن اتفاق افتاد! آیا سانتی کاسورلا نخواست ضربه را بزند یا اینکه سانچس خواست پشت ضربه بایستد؟ باید بگویم ما برای ضربات پنالتی سلسه مراتبی را مشخص کرده‌ایم و در زمین باید این اجرا شود. به هر حال برنامه‌ای برای زدن پنالتی توسط الکسیس نداشتیم.

ونگر تصریح کرد: همیشه می‌خواهم بدانم که چه اتفاقاتی می‌افتد و برای اینکه چنین اتفاقی یکبار دیگر در زمین رخ ندهد، با بازیکنانم صحبت خواهم کرد. با این حال هر بازیکنی ممکن است ضربه پنالتی‌اش را به هدر دهد و این برای تمامی ما ممکن است، پیش بیاید.

آرسنال در حال حاضر با 10 امتیاز پس از تیم‌های منچسترسیتی و اورتون در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

604/602

کد خبر: 678572

وب گردی

وب گردی