برگزاری دوره های نمایشنامه خوانی با نظارت سیاوش طهمورث

بنیاد آفرینش های هنری نیاوران با هدف جلب توجه مخاطب نسبت به نمایشنامه خوانی اقدام به برگزاری دوره های ویژه با حضور علاقمندان می نماید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنر نیاوران،در طول مدت برگزاری دوره های نمایشنامه خوانی که با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود قرار است آثار علاقمندان به منظور شرکت در این برنامه توسط هیات نظارت، بررسی و پس از تایید اجرا شود.

سیاوش طهمورث بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که نظارت بر روند اجرایی این دوره ها را بر عهده خواهد داشت در این خصوص می گوید: نمایشنامه خوانی با روخوانی تفاوت دارد. زمانی که نمایشی با اصول و معیار های درست خوانده می شود قطعا می تواند تماشاچی را تحت تاثیر قرار دهد. این اتفاق باعث می شود مخاطب به دیدن تئاتر علاقمند شود. در زمانه ای که تئاتر اوضاع خوبی ندارد و نمایشنامه ها به صورت بسیبار ضعیف به روی صحنه می روند باید کاری کنیم که مردم آثار ارزشی و مناسب را انتخاب کنند و برای دیدن آن وقت بگذارند.از این رو باید برای مخاطب تعریف جدیدی از نمایش نامه خوانی و تئاتر ارائه کنیم .

دوره های نمایشنامه خوانی روزهای شنبه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و از علاقمندان جهت اجرای برنامه و همچنین شرکت در این دوره ها ثبت نام به عمل می آید. همچنین بازدید کنندگان این نمایشنامه خوانی ها نیز به عضویت باشگاه مخاطبان فرهنگسرای نیاوران در می آیند.

زمان برگزاری اولین برنامه نمایشنامه خوانی متعاقبا اعلام خواهد شد.

508502

کد خبر: 678584

وب گردی

وب گردی