نایب‌رئیس و دبیر فدراسیون کشتی معرفی شدند

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کشتی نایب رئیس و دبیر جدید این فدراسیون منصوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با حکم رسول خادم، حمید بنی تمیم به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی منصوب شد. بنی تمیم پیش از این سه سال به عنوان دبیر فدراسیون کشتی فعالیت می کرد و از قهرمانان کشتی فرنگی ایران است.

بنی تمیم معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و دکترای تربیت بدنی است. وی مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۶ میلادی و همچنین مدال‌های طلا و نقره دانشجویان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ میلادی و طلای جام یادگار امام را در کارنامه ورزشی خود دارد.

همچنین رسول خادم در حکم جداگانه ای رضا لایق را نیز به عنوان دبیر فدراسیون کشتی منصوب کرد.

لایق عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد، قهرمان دانشجویان جهان بوده و سابقه پنج سال مربیگری تیم ملی کشتی آزاد از جمله المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و مسابقات جهانی ۲۰۱۳، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ دارد.

همچنین ریاست هیأت کشتی استان قزوین و معاونت اداره کل ورزش و جوانان این استان و فوق لیسانس مدیریت ورزشی از سوابق اجرایی و تحصیلی رضا لایق است.

موضوع این دو انتصاب در سمینار امروز روسای هیات های کشتی سراسر کشور که اکثریت اعضای مجمع فدراسیون کشتی را تشکیل می دهند، مطرح شد و به تایید اعضاء رسید. مجمع فدراسیون کشتی پیش از این انتخاب نایب رئیس و دبیر را به رئیس فدراسیون کشتی واگذار کرده بود.

605/602

کد خبر: 678646

وب گردی

وب گردی