واحد تربت حیدریه به زودی یکی از  قطب های دانش بنیان شرق و شمال شرق کشور خواهد شد

مسئول توسعه و راه اندازی مرکز رشد و مشاور تجاری سازی و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه از پروژه جدید این واحد در حوزه دانش بنیان خبر داد.

فرشید مومنی به ایسکانیوز گفت: پروژه های جدیدی در دست اقدام دارم که به زودی تحولی بنیادین در حوزه علوم پزشکی ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارت افزود این پروژه ها در زمینه زخم های دیابت و نیز درمان این بیماری به شیوه های جدید و نیز در حوزه سرطان خواهد بود . در این پروژه ها از ماده شگفت انگیز ابریشم که یکی از پتانسیل های قوی کشور ایران در حوزه های اقتصادی، می باشد استفاده خواهد شد. این پروژه ها در مراحل ثبت جهانی قراردارد و به زودی دانش فنی آن انتشار خواهد یافت.

عضو انجمن مخترعین ایران افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه با حمایت اساسی آقای دکتر علیزاده ریاست واحد , با توجه به فضای علمی و پژوهشی و همچنین دانش بنیان که در این شهرستان به وجود اورده به زودی یکی از قطب های دانش بنیان شرق و شمال شرق کشور خواهد شد و به امید خداوند متعال و با حمایت نماینده محترم شهرستان و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی سوی تاسیس پارک علم و فناوری خواهد رفت .

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز افزود : تمام تلاشم این است که در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده و همچنین سیاست های دانشگاه آزاد و وزارت علوم به صنعت دانش بنیان کشور عزیزم هرآن چه در توان دارم خدمت کنم.

وی نیز افزود : مرکز رشد دانشگاه آزاد تربت حیدریه که در آستانه تاسیس قرار دارد, هم اکنون صاحب 7 حوزه فناور در زمینه های مختلف است که به زودی گزارش های آن منتشر خواهد شد.

20101

کد خبر: 678706

وب گردی

وب گردی