آخرین کنسرت ها قبل از ماه محرم در پایتخت

با نزدیک شدن به ماه محرم،آخرین کنسرت های پایتخت در روزهای ابتدایی مهر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، با آغاز اولین ماه پاییز و نزدیک شدن به ماه محرم،آخرین کنسرت های پایتخت در 10 روز اول ماه مهر برگزار می شود.

کنسرت سیمین غانم که برای چندمین بار تمدید شده است، بار دیگر اول و دوم مهرماه در تالار وحدت برگزار می شود.

زانیار خسروی گه در کنسرت قبلی خود در تهران با همخوانی دو آهنگ با برادرش سیروان خسروی طرفدارانش را سورپرایز کرد،این بار در تاریخ اول مهرماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود.

همچنین در همین تاریخ افشین سیاهپوش در سالن همایش های امام علی(ع)،گروه شکاف در مجتمع نیکوکاری رعد، صابر شیردل در فرهنگسرای اندیشه و گروه پیکلاویه در سالن برج آزادی به اجرای برنامه خواند پرداخت.

روز جمعه دوم مهرماه کنسرت راک گروه کاوه دولت نیا در برج آزادی و کنسرت گروه پارتکرال در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری آرش گوران روزهای 2 و 3 مهرماه در تالار وحدت به روی صحنه می روند.

کنسرت گروه نوای هفت آسمان به سرپرستی و آهنگسازی وحید صابری و خوانندگی سعید یکتا ساعت 21 شنبه سوم مهرماه در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

گفتنی است در تاریخ سوم مهرماه سیامک عباسی برای دومین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به دیدار طرفدارنش خواهد رفت. این خواننده توانست در شهریورماه بعد از مدت ها اولین آلبوم رسمی خود را با عنوان "خوشبختیت آرزومه" منتشر کند.

چهارم مهرماه گروه پالت در دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد، ارکستر نوجوانان ایران در یک سانس در سالن رودکی و اشوان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در دو سانس به روی صحنه می روند.

لازم به ذکر است کنسرت اشوان در کمتر از 10 روز برای سومین بار تمدید شده است.

همچنین کنسرت آقای سماع در روزهای 4 و 5 مهرماه در برج آزادی برگزار می شود.

حمید حامی با تهیه کننده،تیم اجرایی و ارکستر جدید 5 مهرماه در یک سانس در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

در تاریخ 6مهرماه کنسرت "از تنهایی گریه مکن" سالار عقیلی در دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد، کنسرت گروه کهت میان در دو سانس در سالن برج آزادی،رسیتال پیانو هنرجویان پروفسور تنگیز شاولو خاشویلی در یک سانس در سالن رودکی و کنسرت گروه آوازی تهران (Vocapella) در یک سانس در تالار وحدت برگزار می شود.

بنیامین بهادری بعد از مدتی وقفه در کنسرت هایش،روز 7 مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به دیدار طرفدارانش می رود. او به تازگی آهنگ "پیرهن" را منتشر کرده است.

در همین تاریخ گروه همنوازان سایه در سالن رودکی و گروه ملکی ها در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می روند.

گفتنی است همای و مستان در تاریخ های 8،7و9 مهرماه در فضای باز کاخ سعدآباد به اجرای برنامه می پردازد.

رسیتال پیانو فریدون ناصحی در تالار وحدت و کنسرت گروه قول و غزل در سالن رودکی برگزار می شود.

8 و 9 مهرماه ساعت 21 حسام الدین سراج و گروه سور در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می روند.
جمشید صفرزاده(سنتور)،حمید قنبری (تنبک)،علیرضا دریایی(کمانچه)،صابر سوری(عود)،امین دادوری(دف) ، فرنام اسکندری(کمانچه آلتو) و مجید مولانیا(تار / سرپرست گروه) اعضای گروه سور را تشکیل می دهند.

همچنین محسن یگانه که به تازگی نماهنگ "کویر" را منتشر کرده است در روزهای 8 و 9 مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به دیدار طرفدارانش می رود و در همین دو روز گروه گره در برج آزادی روی صحنه می رود.

رسیتال گیتار حسین درست پور در فرهنگسرای نیاوران و کنسرت آوازهای رمانتیک (گروه کر آوای ماهان) در سالن رودکی در تاریخ 9 مهرماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است رسیتال پیانو شایان تاجبخش به عنوان آخرین کنسرت مهرماه،روز شنبه 10 مهرماه در تالار ایوان شمس اجرا خواهد شد.

508502

کد خبر: 678715

وب گردی

وب گردی